| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
REPREZENTACIJA MOBILNOSTI V TELEVIZIJSKIH SPOTIH MOBILNIH OPERATERJEV V SLOVENIJI ALI MITI O BREZŽIČNO PREŠITIH ODEJAH
Daša Djurić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Mobilna telefonija je dodobra spremenila naše dojemanje sveta v katerem živimo. S seboj je prinesla komunikacijsko vseprisotnost, neodvisnost od časovnih in prostorskih omejitev ter obliko nomadskega gibanja, osvobojenega od žice. V naši diplomski nalogi smo se posvetili prav tej novi obliki mobilnosti. Preučevali smo jo skozi podobe, ki so bile del televizijskih oglasov slovenskih mobilnih operaterjev Mobitela in Si.mobila. Sodobna mobilnost, s katero smo imeli opravka, se je reprezentirala skozi podobe gibanja, povezanosti, intimne bližine, prevoznih sredstev in ostalih brezžičnih sledi, v svojem bistvu pa je bila fluidna tj. prisotna povsod, a nedoločljiva. Hkrati pa je sodobna mobilnost s seboj prinesla človekovo ponovno osvajanje fizičnega prostora.
Keywords: mobilna telefonija, slovenski mobilni operaterji, mobilnost, reprezentacija, televizijski oglasi
Published: 08.12.2010; Views: 7030; Downloads: 82
.pdf Full text (10,56 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica