1.
SPODBUJANJE SENZIBILIZIRANJA OTROK SKOZI DRAMSKE IGRE V PRED. OBDOBJUCirila Robič, 2015, undergraduate thesis
Abstract: POVZETEK
Diplomsko delo z naslovom Spodbujanje senzibiliziranja otrok skozi dramske igre v predšolskem obdobju je praktično diplomsko delo. Nastalo je predvsem z namenom, da se otrokom približajo dramske igre in s pomočjo teh spodbuja razvoj njihovih čutil. Teoretični del zajema poglavja o dramski vzgoji v predšolskem obdobju in čutilih. Tu lahko izvemo, kakšen in kolikšen pomen pravzaprav ima dramska vzgoja v zgodnjem otroštvu. V ostalih poglavjih pa se dotaknemo čutil, iger, vezanih na čutila, izkušenj ter materialov. V praktičnemu delu so predstavljene dramske igre za spodbujanje otrokovih čutil, ki so bile izvedene v vrtcu. Praktični del diplomskega dela smo izvajali z otroki prvega in drugega starostnega obdobja. Pripravili smo 10 priprav, od tega 5 priprav za prvo starostno obdobje (otroci, stari od 1 do 2 leti) in 5 priprav za drugo starostno obdobje (otroci, stari od 4 do 5 let). Izvajanje dejavnosti je potekalo v vrtcu OŠ Jožeta Hudalesa v Jurovskem Dolu. Dodan je tudi slikovni material, ki je nastal ob izvajanju dejavnosti. Izvajanje dejavnosti je potekalo tri tedne. Otrokom 1. in 2. starostnega obdobja smo pripravili dramske igre, s pomočjo katerih so na igriv način odkrivali svoja čutila, uživali ob tem, raziskovali, urili svoje spretnosti čutenja, se poigravali z domišljijo … Ugotovili smo, da dramske igre otroka celostno bogatijo, spodbujajo njegovo domišljijo in so izjemno priljubljene med otroci. Vzgojitelji lahko skozi dramske igre popestrijo tudi druga področja kurikuluma, kot je bilo v našem primeru predvsem področje narave – otrokovih čutil.
Keywords: predšolsko obdobje, dramska vzgoja otrok, dramske igre, raziskovanje s čutili.
Published in DKUM: 02.06.2015; Views: 2703; Downloads: 249
Full text (2,23 MB)