| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI V PROIZVODNEM PROCESU PODJETJA GORENJE KERAMIKA, D.O.O.
Brigita Rezar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Zagotavljanje kakovosti obsega vse planirane in sistematične dejavnosti, potrebne za pridobitev primernega zaupanja, da bosta proizvod (izdelek ali storitev) izpolnjevala predpisane zahteve oz. zahteve kupca. Za zagotavljanje kakovosti management celovite kakovosti ali TQM zahteva uporabo načel iz managementa kakovosti v vseh področjih in na vseh nivojih organizacije, kajti le s kakovostnimi produkti (blago ali storitev) je organizacija v 21. stoletju lahko konkurenčna na tržišču. Temeljna načela managementa celovite kakovosti so predstavljena v empiričnem delu diplomskega dela. V raziskovalnem delu diplomskega dela s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika ugotavljamo, kako svoj doprinos k zagotavljanju kakovosti vidijo zaposleni v obravnavanem podjetju. Posebno pozornost smo namenili ugotavljanju razlik med zaposlenimi v proizvodnem procesu ter zaposlenimi v ostalih procesih podjetja. Raziskovalni del naloge smo zaključili z analizami omenjenih anketnih vprašalnikov. Zaključni del diplomskega dela je namenjen predlogom za izboljšanje ugotovljenega stanja glede zagotavljanja kakovosti v obravnavanem podjetju.
Keywords: Kakovost, Zagotavljanje kakovosti, Management celovite kakovosti (TQM)
Published: 14.11.2016; Views: 1347; Downloads: 251
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica