1.
STRATEŠKO NAČRTOVANJE MARKETINGA V NEVLADNIH ORGANIZACIJAHBranka Zamuda, 2016, undergraduate thesis
Abstract: V zadnjem času so v družbi vedno bolj pomembne nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), saj se lotevajo storitev in problematike, s katerimi se vladne in profitne organizacije ne znajo oziroma ne zmorejo ukvarjati. NVO so organizacije, ki delujejo v splošno korist vseh državljanov, njihov temeljni namen ni ustvarjanje dobička, ki bi povečeval premoženje lastnikov oziroma članov. Ob vsej tej poplavi NVO je težko prepričati porabnike, sponzorje in donatorje, za katero organizacijo se naj odločijo. Zato v nevladnem sektorju vedno bolj narašča pomen strateškega načrtovanja marketinga, ki ob pravilni izvedbi in organizaciji zagotovi maksimalno stroškovno učinkovitost in uspeh.
V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu predstavili strateški marketing in strateško načrtovanja marketinga ter spoznali posamezne faze procesa načrtovanja. V nadaljevanju smo definirali NVO, njihovo poslanstvo, vizijo, financiranje ter pridobitno in nepridobitno dejavnost znotraj NVO.
V praktičnem delu smo predstavili dve NVO in proces strateškega načrtovanja marketinga v teh dveh organizacijah. Na koncu smo navedli še ugotovitve praktičnega dela naloge.
Keywords: NVO, strateški marketing, strateško načrtovanje marketinga, organizacija, financiranje, storitve.
Published in DKUM: 05.08.2016; Views: 1422; Downloads: 227
Full text (926,54 KB)