| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv zelenega zavajanja na ugled in uspešnost podjetja
Brana Živković, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu proučujemo vpliv praks zelenega zavajanja na ugled in uspeh podjetja. Z uporabo literature različnih avtorjev, njihovih analiz, raziskav in zaključkov, spoznavamo osnovne pojme zelenega zavajanja. Seznanjamo se s konceptom trajnostnega razvoja, s psihologijo potrošnikov in njihovo percepcijo prakse zelenega zavajanja. Prav tako preučujemo etiko in družbeno odgovornost znotraj podjetja ter opazujemo, kako pravilno postavljena etika in družbena odgovornost vplivata na uspeh in poslovanje podjetja. Skozi zgodovino spoznavamo razvoj tega pojma in preučujemo primere od samih začetkov pojava zelenega zavajanja do danes. Dotaknemo se tudi pravnih in etičnih okvirov ter preučujemo, kakšna pravila in katera zakonodaja danes obstajajo ter na kakšen način omejujejo širjenje zelenega zavajanja. Spoznamo razdelitev in kategorije zelenega zavajanja ter preučujemo vsako od njih posebej. V drugem delu magistrske naloge se osredotočamo na aplikativni del in preučujemo številne primere iz prakse. Opisujemo in pojasnjujemo primere zelenega zavajanja na območju Slovenije in na mednarodni ravni. Prav tako opazujemo in opisujemo prave primere zelenega poslovanja. Pri primerih zelenega zavajanja in primerih trajnostnega in zelenega poslovanja preučujemo njihov vpliv na okolje, na potrošnike, na njihovo percepcijo ter na samo poslovanje podjetja.
Keywords: Zeleno zavajanje, trajnostni razvoj, zelena proizvodnja, zeleno trženje, družbena odgovornost podjetij, poslovna etika
Published in DKUM: 13.12.2024; Views: 0; Downloads: 46
.pdf Full text (10,81 MB)

2.
Delo na daljavo
Brana Živković, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Danes vse pogosteje slišimo izraz delo na daljavo. V resnici se ta izraz uporablja že vrsto let, prvič pa ga je leta 1973 omenil znanstvenik Jack Nilles. Delo na daljavo se je začelo razvijati z razvojem tehnologije v drugi polovici 20. stoletja. Zaposleni v bolj razvitih podjetjih so imeli vse večjo željo po fleksibilnosti svojega prostora in časa. Tehnologija je s seboj prinašala številne nove priložnosti in omogočila prenos dela iz pisarn na katero koli drugo lokacijo, in time zagotovila fleksibilnost za zaposlene. Delo na daljavo ima svoje pozitivne in negativne plati tako za delojemalca kot za delodajalca. Tako delo na daljavo zmanjšuje dnevne stroške potovanj, ur in energije, povečuje produktivnost, omogoča boljši odnos med delom in družino, po drugi strani pa izolira ljudi, zmanjšuje socialne veščine in stike z ljudmi v živo. Mnogi se počutijo osamljene, depresivne, izolirane. Zelo pomembno vlogo pri delu na daljavo igra tudi prostor, v katerem delamo. Domačo pisarno je treba urediti tako, da se počutimo srečno in zadovoljno in zmanjšamo negativne plati na minimum. Vodje znotraj podjetja imajo veliko vlogo pri usklajevanju dela na daljavo z delovanjem organizacije v eno veliko celoto. Morajo biti previdni in skrbeti za interne in eksterne dele organizacije. Zagotoviti morajo, da so vizija, poslanstvo in cilji podjetja usklajeni z delom zaposlenih. Notranji del podjetja vključuje zaposlene, njihovo zadovoljstvo in motivacijo pri delu, strukturo podjetja, njegovo gibanje proti cilju, usklajenost notranjih procesov, itd. Poleg tega zunanji del organizacije vključuje stranke in druge skupine zunaj podjetja, ki vplivajo na samo podjetje in njegovo delovanje.
Keywords: Delo na daljavo, management, Covid-19, zaposleni, delodajalec
Published in DKUM: 12.10.2022; Views: 712; Downloads: 151
.pdf Full text (1,40 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica