| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE CRM REŠITVE V PODJETJE
Borut Zebec, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju smo želeli opisati in razložiti definicijo CRM-ja. Osredotočili smo se na tehnološki vidik, natančneje, na programsko rešitev CRM. Opredelili smo potrebo po informacijski podpori strategije in procesov, naravnanih na stranke in se dotaknili natančne uvedbe rešitev. Glede na opredeljene faze uvedbe, smo navedli potrebne naloge, ki jih morajo podjetja izvesti v okviru uvedbe, da bi le ta bila kar se da učinkovita. Da pa bi še dodatno nakazali na »pasti« pri uvajanju rešitev, smo navedli kritične dejavnike uvajanja, ki kažejo na največje napake pri preteklih uvedbah.
Keywords: Management odnosov s strankami, CRM, strategija, stranka, odnosi, management, tehnologija, programska rešitev CRM, analitični CRM, operativni CRM, kolaborativni CRM, podatkovno skladišče, uvedba, kritični dejavniki
Published: 18.11.2011; Views: 2105; Downloads: 384
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica