1. Gadecomp model: model konkurenčnosti gastronomske destinacijeNuša Basle, 2024, doctoral dissertation Abstract: Konkurenca med restavracijami in destinacijami se povečuje skupaj s hitro spreminjajočimi se preferencami potrošnikov.
Hrana ni več zgolj sredstvo za zadovoljevanje osnovnih človekovih potreb; že dolgo časa nazaj je postala glavna motivacija za potovanje. Turiste, katerih sila potega na destinacijo je gastronomija, imenujemo gastronomski turisti ali s tujko foodie-ji. Čeprav je primarna funkcija restavracij zagotavljanje visokokakovostne gastronomske ponudbe, samo vidik kakovosti ne zadostuje; zahtevni sodobni gostje nenehno iščejo inovativnost, kreativnost in pristnost, kar zagotavlja edinstveno kulinarično izkušnjo. Restavracije morajo zato nenehno uvajati novosti in biti kreativne, da pritegnejo pozornost gostov in tako pridobijo konkurenčno prednost. Poskrbeti morajo za ustrezen ambient (fizični izgled) restavracije, kakor tudi za nesnovne elemente, kot so zagotavljanje visokokakovostne strežbe, prijetnega vzdušja z razsvetljavo in glasbo, ali z organiziranjem posebnih dogodkov in razvedrila. Ker se je v zadnjem času povečala tudi okoljska ozaveščenost potrošnikov, je le-ta prisilila ponudnike gastronomije, da se prilagodijo trajnostnim vzorcem delovanja. Vse omenjene značilnosti so restavracijske kompetence, ki ustvarjajo zaznano kakovost ponudbe in iz nje izvirajočo zaznano vrednost; vse zgoraj navedene kompetence vplivajo tako na konkurenčnost restavracij kot gastronomskih destinacij.
V teoretičnem delu te doktorske disertacije smo opredelili koncept konkurenčnosti destinacije in njene modele, koncept kakovosti storitev in njene modele in koncept destinacijskih kompetenc. Sledila je opredelitev gastronomskega turizma kot kreativnega dela kulturnega turizma. V nadaljevanju se teoretična raziskava osredotoča na motivacijo gastronomskih turistov, njihovo tiplogijo in ključne značilnosti. Govorimo tudi o imidžu gastronomske destinacije skupaj s prihodnjimi trendi, tako na strani povpraševanja kot na strani ponudbe.
Pri razvoju modela smo se najprej osredotočili na restavracijsko (podjetniško) raven, ki je povezana z različnimi kompetencami, in sicer s kakovostjo, inovativnostjo, kreativnostjo, trajnostjo in lokalnimi značilnostmi. Predpostavili smo, če ponudniki gastronomije (t. j. restavracije) razvijejo kompetence, bodo gostje restavracij zaznali višjo kakovost storitev, s tem pa tudi višjo zaznano vrednost teh restavracij in tako izboljšali svojo konkurenčnost, kakor tudi konkurenčnost celotne destinacije.
Kar zadeva destinacije, samo prizadevanja restavracij kot ponudnikov gastronomije, ki se nahajajo v destinaciji, niso dovolj. Poleg gastronomske ponudbe morajo destinacije zagotavljati pestro, a hkrati celostno ponudbo, ki bo zadovoljila potrebe turističnega trga kot celote. To vključuje učinkovito upravljanje destinacije, infrastrukturo, nastanitve, prostočasne dejavnosti znotraj destinacije itd. Gostom, ki prihajajo v destinacijo, je namreč vseeno, kdo so lastniki edinstvenih objektov – želijo le dobiti celostno ponudbo in preživeti odlične počitnice. Da bi destinacijam poiskali način, kako delovati kot enoten (meta) ponudnik, smo kompetence in znanje prenesli z ravni restavracije na raven destinacije. Pri tem smo celotno destinacijo obravnavali kot virtualno podjetje, kar je bilo v skladu z našo trditvijo, da mora destinacija delovati holistično in kot celota. Če je gastronomija osrednji vir destinacije in glavni motiv za obisk destinacije, lahko takšno destinacijo imenujemo gastronomska destinacija in mora, seveda, odražati kompetence gastronomske destinacije: kakovost, inovativnost, kreativnost, trajnostnost in lokalne značilnosti. Tako smo razvili teoretični model GADECOMP (GAstronomic DEstination COMPetitiveness, konkurenčnost gastronomske destinacije) za merjenje konkurenčnosti izbranih gastronomskih destinacij. Keywords: gastronomski turizem, gastronomija višjega ranga, kompetence (gastronomske) destinacije, konkurenčnost (gastronomske) destinacije, GADECOMP model. Published in DKUM: 20.01.2025; Views: 0; Downloads: 17
Full text (14,58 MB) |
2. Analysing the relationship between hotelsʹ internal marketing and employee engagement dimensionsKristina Črnjar, Jasmina Dlačić, Borut Milfelner, 2020, original scientific article Abstract: Purpose – In the hotel industry, as in all services, the goal is to have satisfied employees who are engaged in their job. From a marketing perspective, one of the possible ways companies can achieve that is by adopting internal marketing practices. Hence, the purpose of this paper is to research the relationship between internal marketing and different dimensions of employee engagement (emotional, cognitive and physical) in the hotel industry.
Design/Methodology/Approach – The data was collected through a paper-and-pencil questionnaire on a sample of 573 hotel employees in Croatia. Adapted scales from previous research were used for measuring research constructs using the back-translation technique. Conceptual model and hypotheses were tested with covariance based structural equation modelling.
Findings and implications – The results show that internal marketing had a positive and statistically significant impact on emotional and cognitive engagement. Cognitive engagement, in turn, had a positive impact on emotional and physical engagement, while emotional engagement had a positive impact on physical engagement.
Limitations – The use of self-evaluations could potentially cause social desirability bias. The study is limited only to Croatian hotels, which might vary from hotel industries in other parts of the world.
Originality – This paper contributes to the development of internal marketing, as it identifies the relationship between internal marketing and different forms of employee engagement. Employee engagement is approached multidimensionally as consisting of emotional, cognitive and physical engagement. By distinguishing different engagement dimensions, the paper contributes to the theory of personal engagement with testing employee engagement concept in the hotel industry. Keywords: internal marketing, employee engagement, hotel industry, hotels, Croatia Published in DKUM: 16.01.2025; Views: 0; Downloads: 8
Full text (945,22 KB) This document has many files! More... |
3. Vpliv internega marketinga na delovno izgorelost zaposlenih, delovno zavzetost zaposlenih in pohvale na delovnem mestu v slovenskih podjetjihAna Repnik, 2024, master's thesis Abstract: Interni marketing postaja eden izmed ključnih marketinških strategij podjetij. Podjetja z vlaganjem v svoje zaposlene na način, da usposabljajo in razvijajo njihove spretnosti ter sposobnosti, vplivajo na to, da so njihovi zaposleni motivirani za dobro opravljanje svojega dela. Tako torej interni marketing obravnava svoje zaposlene kot interne odjemalce, s katerimi poskuša podjetje vzpostaviti proces menjave in na ta način vplivati na zadovoljstvo svojih zaposlenih. V preteklosti in še danes raziskovalci dajejo vse večji poudarek prav tako na delovno izgorelost zaposlenih, ki se med njimi vse bolj pojavlja, zaradi prevelikega stresa ter delovnih obremenitev na delovnem mestu. V zvezi s tem sta povezani tudi delovna zavzetost zaposlenih in pohvale na delovnem mestu, ki na drugi strani pozitivno vplivajo na produktivnost ter pozitivne odnose.
Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili interni marketing, zapisali razsežnosti oz. dimenzije internega marketinga in vpliv internega marketinga na kakovost storitev. Poleg tega smo opredelili delovno izgorelost zaposlenih, proučili dejavnike, ki vplivajo na delovno izgorelost, simptome in posledice delovne izgorelosti ter preprečevanje in odpravljanje delovne izgorelosti. Prav tako smo opredelili delovno zavzetost zaposlenih, zapisali posledice in razsežnosti delovne zavzetosti zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na delovno zavzetost zaposlenih ter proučili krepitev delovne zavzetosti zaposlenih. Kot zadnje smo še opredelili pohvale na delovnem mestu in proučili izražanje pohval na delovnem mestu.
V empiričnem delu smo raziskovali, ali so zaposleni v Slovenskih podjetjih delovno izgoreli in delovno zavzeti. Poleg tega smo raziskovali, ali interni marketing vpliva na delovno izgorelost zaposlenih, delovno zavzetost zaposlenih in na pohvale na delovnem mestu. Vse pridobljene podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je bil objavljen na socialnem omrežju Facebook, poleg tega pa smo spletni naslov anketnega vprašalnika poslali naključno izbranim anketirancem.
Rezultati kažejo, da zaposleni v slovenskih podjetjih niso delovno izgoreli. Poleg tega smo ugotovili, da so zaposleni v slovenskih podjetjih delovno zavzeti, saj smo zastavljeno hipotezo delno potrdili. Ugotavljamo še, da interni marketing delno vpliva na delovno izgorelost zaposlenih, delovno zavzetost zaposlenih in na pohvale na delovnem mestu, saj smo vse tri hipoteze delno potrdili. Keywords: interni marketing, delovna izgorelost zaposlenih, delovna zavzetost zaposlenih, pohvale na delovnem mestu Published in DKUM: 05.12.2024; Views: 1; Downloads: 20
Full text (2,88 MB) |
4. Zavedanje o pomenu energijske učinkovitosti v podjetju Eurel d.o.o. in percepcija le-te pri odjemalcihJakob Korbar, 2024, master's thesis Abstract: V današnjem poslovnem svetu, ki je vedno bolj dinamičen, se raznorazna proizvodna podjetja soočajo z vedno večjim pritiskom, da morajo delovati energijsko učinkovito, hkrati pa zmanjšati svoj vpliv na okolje. Pri tem ne gre le za stvar prihranka stroškov, temveč gre za strateški imperativ, ki se prepleta s širšim konceptom trajnosti. Z optimizacijo energijske porabe lahko podjetja dosežejo proizvodnjo z manj vložka, kar jim veča konkurenčnost na trgu. Sprejem energijsko učinkovitih tehnologij in praks podjetja velja tudi za odraz zavezanosti podjetja k inovativnosti in razmišljanju o prihodnosti. Odjemalci, lastniki in drugi regulativni organi od podjetij vse bolj zahtevajo, da ta izkazujejo odgovornost do okolja. Trajnostne prakse, kot je uporabljanje obnovljivih virov, postajajo sestavni del ugleda podjetja in njegovega dolgoročnega poslovanja. Trendi energetske učinkovitosti se bliskovito razvijajo, poganjajo pa jih tehnološki napredek, spremembe politike in pritiski globalne pobude. Zavedanje o energijski učinkovitosti in prizadevanje za trajnost nista le etična izbira, ampak tudi strateška poslovna odločitev, ki kroji prihodnost proizvodnih podjetij.
V teoretičnem delu smo opredelili marketing na splošno ter tudi zeleni marketing oziroma marketing okoljsko sprejemljivih izdelkov. Predstavili smo tudi sedem ključnih področij zelenega marketinga. Opredelili smo splošno marketinško komuniciranje in percepcijo odjemalcev; v tem delu smo podrobno predstavili še družbeno odgovornost podjetij, dojemanje le-te, vedenje in zadovoljstvo odjemalcev. Analizirali smo še proces nakupne odločitve in njen proces pri okolju prijaznejših izdelkih. Opredelili smo tudi raziskovalne koncepte, kot so zaznan vpliv na okolje, skrb za okolje, »zeleno zavajanje«, znanje o okoljskih pobudah in okoljske vrednote odjemalcev. Na koncu smo predstavili še pojem ogljični odtis in energijsko učinkovitost ter predstavili standard ISO50001.
V empiričnem delu smo raziskovali, kako odjemalci zaznavajo podjetje Eurel, d. o. o., in njegov vpliv na okolje v primerjavi s konkurenčnim podjetjem ter kako dojemajo verodostojnost njihove komunikacije glede okoljske politike v primerjavi z njihovim konkurentom. Raziskali smo še, ali bodo odjemalci z višjo stopnjo ozaveščenosti ohranjanja čistega okolja ob nakupu upoštevali morebiten škodljiv vpliv, ki ga ima podjetje na okolje. Ugotavljali smo tudi, ali bodo odjemalci z višjo stopnjo ozaveščenosti ohranjanja čistega okolja imeli bolj pozitiven odnos do pobud podjetij za energijsko učinkovitost.
Rezultati raziskave kažejo, da se podjetje Eurel odjemalcem zdi bolj verodostojno in manj škodljivo do okolja kot njemu konkurenčno podjetje. Izkazalo se je tudi, da bodo odjemalci, ki imajo višjo stopnjo ozaveščenosti ohranjanja čistega okolja, upoštevali morebiten škodljiv vpliv podjetja na okolje pri nakupu. Prav tako se je izkazalo, da imajo odjemalci z višjo stopnjo ozaveščenosti ohranjanja čistega okolja bolj pozitiven odnos do pobud podjetij za energijsko učinkovitost. Keywords: energijska učinkovitost, percepcija odjemalcev, zeleni marketing, zeleno zavajanje, Eurel, korporativna trajnost, družbena odgovornost podjetja Published in DKUM: 17.10.2024; Views: 0; Downloads: 8
Full text (1,91 MB) |
5. Vloga družbenih omrežij pri vzpostavljanju odnosa med blagovno znamko in odjemalciLara Kozoderc, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi obravnavam vlogo družbenih omrežij pri vzpostavljanju in krepitvi odnosa med blagovno znamko in njenimi odjemalci. Marketing se vse bolj osredotoča na izkoriščanje potenciala družbenih omrežij, ki omogočajo neposreden stik z odjemalci ter gradnjo dolgoročnih odnosov, ki temeljijo na zaupanju in vzajemni koristi.
Diplomsko delo vključuje teoretični in empirični del. V okviru raziskave smo analizirali vpliv družbenih in funkcionalnih koristi, ki jih odjemalci pridobijo prek Swyevih družbenih omrežij, na njihov odnos do spletnih strani znamke in na odnos do same blagovne znamke.
Rezultati raziskave kažejo, da sta obe vrsti koristi, tako družbene kot funkcionalne, ključnega pomena za oblikovanje pozitivnega odnosa do blagovne znamke. Odjemalci, ki zaznavajo višje družbene koristi, kot so uživanje v pogovorih in povezovanje z drugimi člani na Swyevih družbenih omrežjih, kažejo večjo stopnjo zvestobe. Podobno so funkcionalne koristi, kot so dostop do uporabnih informacij in posebnih ponudb, povezane s pozitivno zaznavo blagovne znamke in večjo naklonjenostjo do nje. Sklepi raziskave potrjujejo, da so družbena omrežja pomembno orodje za krepitev blagovnih znamk, saj omogočajo podjetjem, da z uporabo strateških komunikacijskih aktivnosti učinkovito vplivajo na percepcijo in vedenje odjemalcev. Keywords: Družbena omrežja, blagovna znamka, koristi blagovne znamke, odnos, Swy Published in DKUM: 11.10.2024; Views: 0; Downloads: 33
Full text (1,72 MB) |
6. Marketinško komuniciranje v organizaciji marketautoSonja Sandić, 2024, undergraduate thesis Abstract: Komunikacija je osnovna človeška potreba, brez katere si težko predstavljamo življenje. Sicer je ključnega pomena za uspešne osebne, poslovne in družbene odnose, zato je marketinško komuniciranje pomemben del marketinga. Marketinško komuniciranje ima namreč ključno vlogo pri razvoju podjetja, saj vključuje vse aktivnosti, s katerimi podjetje posreduje informacije o svojih izdelkih ali storitvah na trg. Uspešno marketinško komuniciranje je pomembno za uspešno delovanje vsakega podjetja.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu sem predstavila osnovne koncepte komuniciranja ter vrste komunikacije, nadalje pa tudi osnove marketinškega komuniciranja z vidika različnih avtorjev ter proces in orodja marketinškega komuniciranja.
Na podlagi teoretičnega dela in pridobljenega znanja sem izpeljala praktični del. Ob primeru izbranega podjetja Marketauto sem opisala marketinško komuniciranje. Na podlagi pogovora z zaposlenimi v podjetju sem dobila odgovore na vsa raziskovalna vprašanja in ugotovila da ima podjetje Marketauto uspešno marketinško komuniciranje z nekaj manjšimi pomanjkljivostmi, ter s tem uspešno izpolnila cilje, ki sem si jih zadala ob začetku pisanja diplomskega dela. Keywords: marketing, komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, Marketauto Published in DKUM: 25.09.2024; Views: 0; Downloads: 6
Full text (1,41 MB) |
7. Marketing prireditevNevena Pantović, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu so opisane marketinške aktivnosti, ki se izvajajo na primeru prireditve Lovefest. Cilj diplomskega dela je pokazati, kako se marketinške strategije in komunikacija uporabljajo pri organizaciji prireditev in kako te strategije oblikujejo interakcijo občinstva.
Teoretični del diplomskega dela zajema preučevanje in analizo ključnih vidikov načrtovanja in organizacije prireditev, identifikacijo dejavnikov uspeha in oceno vpliva marketinške komunikacije na uspeh prireditve. Empirični del diplomskega dela se osredotoča na konkreten primer Lovefesta, analizirajoč proces načrtovanja, ključne korake in izzive skozi intervjuje s člani organizacijskega tima kot tudi marketinške aktivnosti festivala. Analiza vsebine intervjujev je omogočila identifikacijo vzorcev in tem iz kvalitativnih podatkov, kar je prispevalo k razumevanju marketinga prireditev in zagotavljanju praktičnih smernic za organizatorje. Keywords: marketing prireditev, marketinške strategije, privlačnost občinstva, angažiranost, glasbeni festival, Lovefest Published in DKUM: 25.09.2024; Views: 0; Downloads: 19
Full text (2,31 MB) |
8. Model of socially responsible transfer of parent organization culture to the subsidiary organization in a foreign cultural environment concerning internal communication, stress, and work satisfactionDarja Kukovec, Borut Milfelner, Matjaž Mulej, Simona Šarotar Žižek, 2021, original scientific article Abstract: The organizational culture is a significant construct in a time of change during the organizational transition, and it plays an important role in achieving goals of social responsibilities, which is an important part of sustainability. The literature shows the gap of socially responsible transfer of organizational culture with the impact on employee’s well-being. The cultural changes of the organization during the transition are particularly in connection with the impact on internal communication where organizational culture presents a part of values, norms, and ethics, which influences successfully implemented changes and in such a way has an influence on the stress and work satisfaction. The main purpose of the presented study is the development of the model of socially responsible transfer of organizational culture to the foreign subsidiaries on a basis of adjusted internal communication, which reduces stress and increases work satisfaction. Impacts of organizational culture on internal communication, stress, and work satisfaction are clearly presented, as well as inter-related impacts of the constructs concerning national culture, leadership, and organizational knowledge. Thus, the new holistic model of socially responsible transfer of the parent organization culture to foreign subsidiaries clearly defines steps of organizational culture, internal communication, stress management, and work satisfaction. Managerial implications are discussed. Keywords: organizational culture, internal communication, work stress, work satisfaction, organizational change, organizational transfer, social responsibility, sustainability Published in DKUM: 16.09.2024; Views: 14; Downloads: 13
Full text (648,92 KB) This document has many files! More... |
9. Vpliv internega marketinga na sposobnost zaposlenih za agilnostGaja Šimić, 2024, master's thesis Abstract: Sposobnost hitrega prilagajanja spreminjajočim se tržnim razmeram in negotovostim je v sodobnem času postala bistvena konkurenčna prednost organizacij. Za učinkovito odzivanje na nepredvidene situacije je nujna agilnost, tako na ravni organizacije kot na ravni zaposlenih. Agilnost ne predstavlja zgolj metodologije, temveč povzema celotno miselnost o načinu vedenja in procesih odločanja, ki se dogajajo znotraj organizacije. Ključne značilnosti agilnosti vključujejo prilagodljivost, proaktivnost in odpornost na spremembe, ki imajo pomembne koristi tako za zaposlene kot tudi organizacijo samo. Interne marketinške strategije igrajo ključno vlogo pri spodbujanju te agilnosti, saj zaposlene obravnavajo kot interne odjemalce. Glavne aktivnosti internega marketinga se osredotočajo na spodbujanje motivacije in internega komuniciranja, izvajanje internih tržnih raziskav in nenehno usposabljanje, ki skupaj ustvarjajo podporno okolje za vzpostavitev agilnega vedenja. V magistrskem delu smo podrobneje opredelili posamezne dimenzije preučevanih konceptov in obravnavali, kakšen vpliv ima interni marketing na sposobnost zaposlenih za agilnost. Pri tem je pomembno upoštevati, da respondenti največjo vrednost internega marketinga zaznavajo v jasnem zaznavanju podobe blagovne znamke, usklajenih sporočilih, ki jih prejemajo v okviru delovnega mesta ter v organizacijskih prizadevanjih za usposabljanje zaposlenih. V okviru agilnosti pa povprečno najvišje strinjanje izkazujejo na področju iskanja priložnosti za izboljšave pri delu in pri iskanju učinkovitejših načinov za opravljanje svojega dela. Nadaljnje raziskave, ki smo jih izvedli, so pokazale, da interni marketing pozitivno vpliva na vse obravnavane dimenzije agilnosti. Na podlagi podatkov pridobljenih v magistrskem delu, lahko trdimo, da imajo zaposleni v organizacijah, ki izvajajo strategije internega marketinga, večjo verjetnost, da bodo razvili proaktivno vedenje, se hitro prilagodili različnim situacijam ter postali odporni na nenadne spremembe in stresne okoliščine. Te ugotovitve poudarjajo pomen internega marketinga pri oblikovanju agilne delovne sile. Keywords: interni marketing, agilnost, proaktivnost, prilagodljivost, odpornost na spremembe Published in DKUM: 12.09.2024; Views: 24; Downloads: 16
Full text (3,01 MB) |
10. Model ogljičnega odtisa organizacije in predlog za njegovo komuniciranje za podjetje emo-orodjarna d.o.o.Hana Brecl, 2024, master's thesis Abstract: Proizvajalci avtomobilov se soočajo z vse večjim pritiskom, da zmanjšajo emisije iz vozil, ki jih proizvajajo, saj je približno 15 % skupnih emisij CO2 po vsej EU mogoče zaslediti v osebnih avtomobilih. Glede na stroge predpise sprejetih uredb EU v zvezi z avtomobilsko zakonodajo, proizvajalci avtomobilov vedno bolj zahtevajo odgovorno ravnanje svojih dobaviteljev do poročanja o izpustih TGP.
Namen magistrske naloge je predstaviti in analizirati metodologijo določanja ogljičnega odtisa organizacije na podlagi metode Greenhouse Gas Protocol za Obseg 1 in Obseg 2 podjetja EMO – Orodjarna d.o.o. , identificirati vse ključne vire emisij TGP, postavitit model izračuna in izračunati ogljični odtis organizacije ter v nadaljevanju pripraviti predlog za komuniciranje ogljičnega odtisa organizacije na primeru podjetja EMO – Orodjarna d.o.o. , ki posluje izključno na trgu avtomobilske industrije, kar pomeni, da mora slediti trendom in smernicam avtomobilskih proizvajalcev na področju nizkoogljičnih zahtev.
Glavni cilj magistrske naloge je postavitev modela ogljičnega odtisa za podjetje EMO – Orodjarna d.o.o. po mednarodno uveljavljeni metodologiji GHG Protokola. Izračun ogljičnega odtisa organizacije podjetja je pokazal, da največ emisij TGP v dveh poslovnih letnih povzroči Obseg 2 – električna energija. V nalogi smo se omejili na postavitev izračuna ogljičnega odtisa za Obseg 1 in Obseg 2.
Cilj marketinške raziskave je preučiti načine komuniciranja ogljičnega odtisa naših poslovnih partnerjev in na podlagi tega oblikovati predlog za promocijo ogljičnega odtisa podjetja EMO – Orodjarna d.o.o. Osredotočili smo se na poslovne partnerje podjetja EMO – Orodjarna d.o.o. in sicer sistemske orodjarne; Voestalpine, Gestamp, Gedia in Benteler. V zadnjem delu marketinške raziskave smo pripravili predlog komuniciranja aktivnosti ogljičnega odtisa organizacije, s katerimi bo podjetje EMO – Orodjarna d.o.o. lahko učinkovito komuniciralo aktivnosti svojega ogljičnega odtisa ter okrepilo svojo trajnostnostno zavezo in ugled med poslovnimi partnerji, kupci ter širšo javnostjo.
Rezultati, ki smo jih zasledovali skozi marketinški del naloge, so pokazali najbolj optimalne načine komuniciranja ogljičnega odtisa organizacij v avtomobilski industriji in kazali, kako lahko ocena ogljičnega odtisa organizacije pripomore k marketinškim aktivnostim za pridobivanje novih kupcev in partnerjev podjetja. Keywords: ogljični odtis, GHG Protokol, avtomobilska industrija, orodjarstvo, emisije TGP. Published in DKUM: 09.09.2024; Views: 74; Downloads: 21
Full text (5,28 MB) |