| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VEČDIMENZIONALNA ANALIZA TISKANIH OGLASOV NA SOF-U
Borut Kupnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Tiskani oglasi so sestavni del časopisov in revij, kar pa še ne pomeni, da bodo vedno tudi opaženi in prebrani. Tiskan oglas mora biti oblikovan tako, da preseneti in pritegne pozornost bralca, prav tako pa mora biti urejen, razumljiv in pregleden. Elementi strukture tiskanega oglasa morajo biti v takem medsebojnem razmerju, da bo imel oglas maksimalen učinek in da bo bralec sporočilo zlahka razumel. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili tržno komuniciranje in oglaševanje, bolj podrobno pa smo predstavili tiskane oglase, značilnosti elementov strukture tiskanih oglasov ter ostale značilnosti, ki vplivajo na učinkovitost tiskanega oglasa. Teoretična spoznanja so nam bila v pomoč v praktičnem delu diplomske naloge. V praktičnem delu diplomske naloge smo naredili kvantitativno in kvalitativno analizo tiskanih oglasov, ki so bili v letih od 2009 do 2013, prijavljeni v tekmovalno skupino tiskanih oglasov na Slovenskem oglaševalskem festivalu SOF. Kvantitativno analizo smo opravili na vzorcu 297 tiskanih oglasov po izbranih kriterijih. Pri kvalitativni analizi pa smo za vsako leto proučevanega obdobja analizirali po en nagrajen tiskan oglas. Naredili smo vsebinsko analizo oziroma analizo po elementih strukture tiskanega oglasa. Analize so pokazale veliko podobnosti v primerjavi s teoretičnimi spoznanji.
Keywords: oglaševanje, tiskani oglasi, Slovenski oglaševalski festival SOF
Published: 23.06.2015; Views: 566; Downloads: 60
.pdf Full text (7,33 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica