1.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARABoris Zavec, 2009, undergraduate thesis
Abstract: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA.
Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA.
Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči.
Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Keywords: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Published: 11.06.2010; Views: 2908; Downloads: 508
Full text (350,48 KB)