| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
NAČRTOVANJE CESTNIH ZAPOR V PRIMERU REKONSTRUKCIJ NIVOJSKIH KRIŽIŠČ
Roman Ilešič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Predmet diplomskega dela je preučitev začasnih prometnih ureditev na javnih cestah in njihovo načrtovanje. Zaradi izvajanja gradbenih ali vzdrževalnih del, zavarovanja ovir v cestnem prometu ali prireditev na, ob ali nad cesto ali na drugi površini ob njej se na javnih prometnicah vzpostavi zapora ceste oziroma začasna prometna ureditev. V diplomskem delu je predstavljena domača regulativa, ki ureja področje cestnih zapor, podrobneje je opisan tudi postopek pridobitve dovoljenja za zaporo ceste. Na podlagi predstavljene regulative je prikazano načrtovanje cestne zapore v primeru rekonstrukcije križišča Mlinske ulice z Ulico Kneza Koclja v Mariboru. Za navedeno križišče je predvidena rekonstrukcija obstoječega semaforiziranega križišča v krožno križišče.
Keywords: rekonstrukcija cest in križišč, cestne zapore
Published: 15.09.2010; Views: 2061; Downloads: 156
.pdf Full text (16,26 MB)

3.
METODOLOGIJA ZA NAPOVED ODZIVNOSTI UPORABNIKOV SISTEMA "PARK&RIDE" V MANJŠIH MESTIH
Bojan Križan, 2013, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljena metodologija za napoved odzivnosti uporabnikov sistema »Park&Ride«, ki podaja verjetnost izbire tega sistema na osnovi logistične distribucije oz. t.i. binarnega logit modela. Ciljne skupine raziskave za tovrstna potovanja so vozniki osebnih avtomobilov in njihovi spremljevalci, katerih delovna mesta se nahajajo v mestnem središču. Predstavljeni in izračunani so elementarni dejavniki izbire med dvema ponujenima možnostma, t. j. osebni avtomobil ali »Park&Ride«. Njuno medsebojno povezanost lahko najenostavneje izrazimo s pomočjo t. i. generaliziranega stroška, ki smo ga izračunali in prikazali v modelu, ki napoveduje odzivnost uporabe obeh ponujenih možnosti. V raziskavi smo se omejili na manjša in deloma srednje velika mesta, saj je vse več polemik, kako veliko mora biti mesto, da je smiselna uvedba sistema »Park&Ride«. Ne glede na velikost mesta se je potrebno zavedati, da »Park&Ride« celovito ne rešuje prometne problematike v mestnih središčih, kljub vsemu pa lahko prispeva pomemben del pri reševanju le-te.
Keywords: Park&Ride, metodologija, logistična distribucija, verjetnost izbire, generaliziran strošek, vrednost časa
Published: 25.04.2013; Views: 1263; Downloads: 92
.pdf Full text (2,09 MB)

4.
Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica