| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Optimizacija dela zaposlenih z vpeljavo rezervacijskega sistema pri ponudniku namestitvenih kapacitet
Boštjan Rezar, 2023, master's thesis

Abstract: Nove digitalne tehnologije močno vplivajo na razvoj turističnega sektorja. V preteklosti so turisti svoje počitnice pretežno rezervirali po telefonu neposredno pri ponudniku namestitev ali so rezervacijo zaupali turistični agenciji. Danes se lahko proces rezervacije podpre z ustreznimi programskimi rešitvami, ki jih je na trgu veliko. Kljub temu pa morajo biti ponudniki namestitvenih kapacitet pozorni pri izbiri primerne rešitve in se vpeljave lotiti sistematično in dosledno, saj bo to vplivalo na njihovo optimizacijo dela in na povpraševanje strank v prihodnosti. Magistrska naloga predstavlja dobro prakso vpeljave in uporabe rezervacijskega sistema, ki je primeren za manjše ponudnike namestitvenih kapacitet. Raziskali smo, kaj takšna rešitev pomeni za organizacijo in zaposlene, kakšne so prednosti uporabe ter priložnosti za nadgradnjo takega sistema. V teoretičnem delu zaključnega dela smo proučili razpoložljivo literaturo, vezano na digitalizacijo in razvoj digitalizacije v turizmu, ter predstavil nekaj najvidnejših spletnih rezervacijskih sistemov, ki so prisotni v domačem okolju, kot tudi mednarodno. V empiričnem delu smo za pridobitev podatkov o izboru, vpeljavi in sami uporabi sistema opravili intervjuje z nekaterimi uporabniki rezervacijsko recepcijskega sistema v hotelu. Informacije o tem, kako deluje raziskani rezervacijsko recepcijski sistem smo pridobili tudi s pomočjo metode odkritega opazovanja s popolno udeležbo. Med delom smo opazovali vodjo hotela, vodjo recepcije ter receptorko. Med opazovanjem smo pridobili dodatna pojasnila glede uporabnosti sistema, kje so ozka grla in pomanjkljivosti ter kje uporabniki vidijo možnosti za nadgradnjo oziroma izboljšave funkcionalnosti sistema. Ugotovili smo, da je bila vpeljava novega rezervacijsko recepcijskega sistema upravičena in smiselna. Z uvedbo novega rezervacijsko-recepcijskega sistema je ponudnik namestitvenih kapacitet optimiziral poslovanje, znižal stroške, povečal prodajo, digitaliziral nekatere delovne procese in reorganiziral ter optimiziral delo receptorjev. Z ugotovitvami smo seznanili tudi vodjo hotela. Podali smo tudi predloge za nadgradnjo sistema, ki jih lahko vodstvo hotela posreduje ponudniku sistema.
Keywords: optimizacija dela, rezervacijski sistem, digitalna tehnologija
Published in DKUM: 29.05.2023; Views: 413; Downloads: 28
.pdf Full text (1,39 MB)

2.
Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica