1. TEHNOLOGIJA HTML5 ZA MOBILNE APLIKACIJEAlen Cigan, 2014, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo predstavlja novosti, ki jih prinaša tehnologija HTML5 za spletne strani in mobilne aplikacije. Predstavljeni so vsi najpomembnejši novi elementi in funkcije, ki so del HTML5. Opisali smo tudi glavne prednosti in slabosti ter opravili pregled zgodovine razvoja HTML-ja. Da bi prikazali prednosti tehnologije HTML5, smo razvili hibridno aplikacijo za mobilne naprave, ki je zaradi HTML5 neodvisna od mobilnega operacijskega sistema. Keywords: HTML, HTML5, Flash, JavaScript, hibridna aplikacija Published in DKUM: 30.10.2015; Views: 1362; Downloads: 135
Full text (2,53 MB) |
2. Načrtovanje grafičnih uporabniških vmesnikov v tehnologiji .NETDenis Pocak, 2014, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo spoznali načrtovanje grafičnih uporabniških vmesnikov v sklopu tehnologije .NET. Uvodna poglavja smo namenili ugotovitvam, kaj sploh je grafični uporabniški vmesnik ter katere alternativne možnosti za načrtovanje teh še obstajajo. Sledil je vpogled v tehnologijo .NET, kjer smo razdelali njeno zgradbo ter pri tem ugotovili značilnosti aplikacij, ki se načrtujejo in izvajajo znotraj tehnologije .NET. Bistveni del diplomskega dela je bilo spoznavanje tehnologij (Silverlight, Windows Forms, WPF in Windows Store), na podlagi katerih smo naredili primerjavo s teoretičnega in praktičnega vidika. Keywords: grafični uporabniški vmesnik, Microsoft, načrtovanje, tehnologija .NET Published in DKUM: 19.02.2015; Views: 2509; Downloads: 123
Full text (6,69 MB) |
3. IZDELAVA APLIKACIJE S SILVERLIGHTDejan Zakošek, 2014, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu predstavljamo tehnologijo za razvoj interaktivnih spletnih aplikacij, imenovano Silverlight. Silverlight uporablja razširjen aplikacijski označevalni jezik (XAML), ki olajša razvoj uporabniškega vmesnika. Opisujemo splošne lastnosti, arhitekturo ter zgodovino te tehnologije. Za prikaz razvoja in izdelave interaktivnih aplikacij predstavljamo orodja in metode, ki omogočajo razvoj v tej tehnologiji. Učinkovitost razvojnega potenciala prikazujemo z izdelavo demo aplikacije – predvajalnika video vsebin. Keywords: Silverlight, Microsoft, razvojno okolje, spletna aplikacija, vtičnik. Published in DKUM: 26.03.2014; Views: 1864; Downloads: 106
Full text (1,04 MB) |
4. PISAVE TRUETYPEJanez Goričan, 2012, undergraduate thesis Abstract: S prihodom grafičnih uporabniških vmesnikov in grafičnega oblikovanja tekst ni bil več samo sredstvo za vizualno predstavitev jezika, ampak je prevzel še vrsto dodatnih funkcij grafičnega izražanja, ki jih prinaša tipografija. V diplomski nalogi bomo preučili funkcije teksta, osnove tipografije, značilne tipe digitalnih tipografij, predvsem črkopise TrueType, in se skozi študij prosto dostopnih orodij za oblikovanje pisav seznanili s postopkom definiranja novega črkopisa. Implementirali bomo tudi lastni uporabniško prijazni urejevalnik pisav in demonstrirali njegovo uporabo skozi tvorbo lastnega črkopisa TrueType. Dejansko gre pri tem za program za 2D risanje s shranjevanjem v javnem datotečnem formatu TrueType. Keywords: Tipografija, računalniška pisava, TrueType, urejevalnik pisave, vektorska pisava Published in DKUM: 27.11.2012; Views: 2569; Downloads: 372 (2 votes)
Full text (1,73 MB) |
5. A general simplification algorithmBoštjan Pivec, Vid Domiter, 2007, original scientific article Abstract: In this article a new general algorithm for triangular mesh simplification is proposed. The algorithm extends Krivograd's work from 2D to 3D. For faster execution times a hash table is used. The main idea of the algorithm is based on vertex removal approach. With this approach we remove visually less important vertices. To determine their visual importance, all vertices have tobe evaluated. This way models still preserve their essential characteristics. With simplification we can also easily present and transfer models over the network. Keywords: geometric modeling, triangular meshes, simplification, algorithms Published in DKUM: 31.05.2012; Views: 2255; Downloads: 53
Link to full text |
6. IZDELAVA KNJIŽNICE ZA GRAFIČNE GRADNIKEDamjan Karlatec, 2011, bachelor thesis/paper Abstract: Dandanes si skoraj več ne znamo predstavljati programa brez zanimivega uporabniškega vmesnika. Izdelava takšnega vmesnika pa velikokrat zahteva ogromno časa in tudi nekaj občutka za estetiko. Razvijalcem uporabniških vmesnikov so v veliko pomoč že izdelane knjižnice z grafičnimi gradniki, ki zelo pohitrijo sam razvoj in izdelavo programa. Vendar pa so izkušnje takšne, da vnaprej pripravljene knjižnice ne ponujajo dovolj možnosti za prilagajanje grafičnih gradnikov. S tem razvijalci z večjim občutkom za obliko ne morejo v celoti izraziti lastnega talenta. V nalogi smo zato prikazali možnosti izdelave lastnih grafičnih gradnikov, ki izpolnjujejo cilje po večji svobodi prilagajanja. Keywords: gradniki, knjižnica, uporabniški vmesnik, izdelava grafičnih gradnikov Published in DKUM: 01.09.2011; Views: 2530; Downloads: 181
Full text (2,30 MB) |
7. |
8. |