| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv embalaže na prodajo izdelkov Čokoladnice Olimje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Boštjan Ocvirk, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Embalaža je nosilec, omot in vse, v kar blago zavijamo, polnimo, vstavljamo, pripravljamo, torej embaliramo oz. pakiramo (Černič, 2005, str. 10). Njene naloge so shranjevanje, zaščita, prevoz in skladiščenje izdelkov, trženje izdelkov itd. Obstaja več vrst in različnih materialov embalaž (papirnata in kartonska, steklena, kovinska, plastična, lesena, tekstilna). Pakiranje živila v embalažo je proces, ki predstavlja integralni del predelave živil. Opravi se s posebnimi napravami. Gre za naprave, ki izvajajo točno tiste operacije, ki so potrebne, da se določeno živilo zapakira v embalažo. Z raziskavo smo ugotavljali, kako embalaža izdelkov Čokoladnice Olimje vpliva na kupce, ter kaj bi se dalo z reorganizacijo embalaže spremeniti, da bi le ta imela večji vpliv na nakupovalni proces oz. na kupce. Pri tem smo ugotovili, da so anketirani izmed vseh vidikov, z najboljšo oceno lastnosti izdelkov, ocenili embalažo izdelkov, da imajo v Čokoladnici Olimje še nekaj prostora za izboljšavo barvnega izbora embalaže, da kupci v večini primerov povezujejo privlačno embalažo z višjo kakovostjo izdelka in, da so med slikovnim gradivom anketirani izbrali embalažo iz tekstila, papirja, kartona in pločevine, nikakor pa ne iz plastike.
Keywords: embalaža, izdelek, pakiranje, čokolada, Čokoladnica Olimje
Published in DKUM: 02.11.2022; Views: 503; Downloads: 58
.pdf Full text (4,56 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica