| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV RAZNIH OBLIK POSPEŠEVANJA PRODAJE NA PRODAJO NOVEGA IZDELKA SMOOTHIE
Boštjan Šalamun, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Danes je uspešno tisto podjetje, ki uspe zadovoljiti potrebe ciljnih kupcev in ponuja veliko boljše izdelke kot konkurenca, katere pa je na trgu iz dneva v dan več. Pri tem da kupci spoznajo kateri izdelki so boljši od konkurenčnih, pa ima veliko vlogo pospeševanje prodaje. Gre za marketinški instrument, ki z določenimi orodji spodbuja k bolj učinkovitemu delovanju vseh udeležencev na prodajni poti izdelka, od prodajnega osebja podjetja, posrednikov in do končnih potrošnikov. S to tematiko se ukvarja tudi to diplomsko delo, katero se osredotoča na pospeševanje prodaje novega izdelka Smoothie na trgu. Diplomsko delo zajema 8 poglavij. Po uvodu v katerem opredelimo problem, namen in cilje raziskave, je drugo poglavje namenjeno predstavitvi in opisu samega pospeševanja prodaje, ciljem pospeševanja, prednostim in slabostim, ter načrtovanju. Tretje poglavje je namenjeno zadovoljstvu kupca, kjer poskušamo, predstaviti razliko med kupcem, odjemalcem in uporabnikom, medtem ko v četrtem poglavju predstavljamo samo podjetje Fructal, z dejavnostjo, zgodovino, vizijo, strategijami in cilji, kot tudi prodajnim programom in predstavitvijo samega izdelka Smoothie. V petem poglavju pa se osredotočamo na dejansko pospeševanje v podjetju Fructal in kako le-to poteka dejansko v praksi. Šesto poglavje je nato raziskovalno naravnano, v njem pa predstavljamo rezultate raziskave, kjer smo poskušali analizirati različne tehnike pospeševanja prodaje in ugotoviti, kakšna je dejanska prodaja v treh v naprej določenih prodajalnah. V sedmem poglavju je predstavljena še raziskava o sami priljubljenosti izdelka Smoothie s pomočjo anketnega vprašalnika, nato pa sledi še sklep, skupaj s predlogi za izboljšave. Na koncu lahko sklenemo, da je pospeševanje prodaje kot element promocijskega spleta pomembno področje pri komuniciranju organizacije s potrošniki in ga ne gre zanemarjati.
Keywords: Marketing, pospeševanje prodaje, promocija, cilji pospeševanja prodaje, prodaja, kupci, tržno komuniciranje, konkurenca, Smoothie, Fructal
Published: 09.12.2009; Views: 1754; Downloads: 296
.pdf Full text (2,34 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica