| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije
Blaž Meglič, 2019, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu magistrske naloge so predstavljene definicije na temo zadovoljstva odjemalcev in storitev, kjer se posebej opredeli tudi turistične storitve in posebnosti, povezane z njimi. V praktičnem delu naloge smo se lotili analize o zadovoljstvu s turistično storitvijo Term Zreče in smučišča Rogla. Ugotovili smo, da je bilo največ gostov takšnih, ki so v preteklosti koristili storitve tako v Termah Zreče kot tudi na smučišču Rogla. Gostje zaznavajo visoko kakovost tako v Termah kot tudi na smučišču, prav tako pa so z bližnjo okolico in samo izkušnjo obiska zadovoljni. Kljub temu pa lahko še vedno najdemo nekaj elementov, ki jih je potrebno izboljšati ali spremeniti, da bi s tem lahko še uspešeje zadovoljevali želje in potrebe gostov. Ker se konkurenca v turističnih storitvah znatno povečuje, je smiselno merjenje zadovoljstva gostov, prav tako je potrebno prisluhniti njihovim željam in trenutne goste obdržati, hkrati pa poizkušati pridobiti tudi nove. Turistična destinacija Rogla-Zreče je turistično zelo privlačna, z novostmi tako v Zrečah kot tudi na Rogli pa skrbi, da poleg kakovostnih storitev nudijo še nove atrakcije, s katerimi odpirajo nove možnosti za stare in tudi nove goste.
Keywords: zadovoljstvo, primerjava zadovoljstva, kakovost, turizem, turistične storitve, turistična destinacija Rogla-Zreče
Published: 22.11.2019; Views: 464; Downloads: 157
.pdf Full text (2,46 MB)

2.
IZVAJANJE PROCESA PRODAJE IZDELKOV V PODJETJU VULKANIZACIJA CELJE
Blaž Meglič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu nas je zanimalo, kako se izvaja proces prodaje v podjetju Vulkanizacija Celje. V prvem delu smo opredelili prodajo, opisali, kaj so njene naloge ter kako se povezuje z ostalimi funkcijami v podjetju. Kasneje smo management prodaje razdelili na planiranje, organiziranje, nazdor in izvajanje prodaje in jih tudi opisali. Tretji del managementa prodaje, torej izvajanje prodaje, nam je nadaljevanju služil za osnovo pri praktičnem delu. V praktičnem delu smo na podlagi intervjuja, ki smo ga opravili z zaposlenim v podjetju Vulkanizacija Celje, opisali, kako poteka izvajanje prodaje v podjetju. Okvirno smo izvedeli, kako načrtujejo zaposlene v prodaji in s tem njihove cilje in strategije v zvezi s prodajnim osebjem, kako prodajno osebje organizirajo na podlagi strategije organizacije, od česa je odvisno število prodajnega osebja ter kako skrbijo za nagrajevanje. Poleg tega smo se pozanimali tudi o njihovem ravnanju z zaposlenimi v prodaji, tam pa smo izvedeli, kako iščejo in izbirajo prodajno osebje, kako skrbijo za njihov razvoj ter kako jih nadzorujejo in seveda tudi motivirajo. Cilj tega obiska je bil izvedeti, kako se zaposleni v prodaji soočajo s procesom prodaje in kako se v podjetju soočajo z organizacijo in izvajanjem zgoraj naštetih stvari.
Keywords: prodaja, zaposleni, izvajanje, podjetje, proces
Published: 21.11.2016; Views: 874; Downloads: 143
.pdf Full text (1,51 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica