| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPRAVLJANJE BLAGOVNE ZNAMKE BARBIE
Barbara Orešek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Blagovne znamke so del našega vsakdanjega življenja. Za nekatere od teh se zdi, da so že zdavnaj presegle svoje proizvode in storitvene kategorije ter postale del popularne kulture. Diplomska naloga zajema obravnavo blagovne znamke vse od njenih začetkov, do tega kakšno vlogo imajo za podjetja in kako ta okoli njih oblikujejo elemente in jim s tem podarijo lastno identiteto, ki jih razlikujejo od ostalih znamk na trgu. Navedene so tudi lastnosti, ki jih mora uspešna blagovna znamka posedovati, in dodatni dejavnik, ki jo pripelje do ultimativnega naziva ikonske znamke. Kako je to uspelo blagovni znamki Barbie, ki kraljuje na vrhu trga igrač že več kot 50 let, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. S podrobnim pregledom razvoja znamke po desetletjih so predstavljene odločitve o poslovanju in razvoju elementov blagovne znamke, SWOT analiza pa ugotavlja tudi dejavnike, ki so Barbie zagotovili uspeh, po drugi strani pa slabosti, katere so ji na poti do vrha povzročale nemalo nevšečnosti.
Keywords: blagovna znamka, ikonska znamka, zavedanje o blagovni znamki, Barbie, starostna kompresija, socialna omrežja, pozicioniranje, komuniciranje blagovne znamke
Published: 19.12.2012; Views: 1095; Downloads: 138
.pdf Full text (626,47 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica