| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga vzgojitelja in pomočnika vzgojitelja v bralnem razvoju mladega bralca/predšolskega otroka
Barbara Cvetko, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo z naslovom Vloga vzgojitelja in pomočnika vzgojitelja v bralnem razvoju mladega bralca/predšolskega otroka je empirično delo. Namen dela je raziskati vlogo vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev v bralnem razvoju predšolskih otrok, ugotoviti, kakšen vpliv imajo na družinsko branje, ali s svojim delom otrokom nudijo zadostno spodbudno okolje in ali otrokom predstavljajo bralni vzor. V teoretičnem delu smo tako najprej osvetlili delo vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev, ki vpliva na bralni razvoj predšolskih otrok, definirali pojme tega področja in navedli uradne dokumente, ki v Sloveniji določajo oziroma opredeljujejo bralno pismenost na področju vzgoje in izobraževanja, natančneje predšolske vzgoje. V empiričnem delu smo s pomočjo raziskave, ki smo jo opravili med vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev predšolskih otrok iz javnih vzgojno-izobraževalnih zavodov na območju severovzhodnega dela Slovenije ugotovili, da predstavljajo tako vzgojitelji kot tudi pomočniki vzgojiteljev pozitiven bralni vzor, da s svojim delom pomembno vplivajo na bralni razvoj predšolskih otrok, na družinsko branje vplivajo s projekti spodbujanja branja, najpogosteje s projekti v vrtcu in Predšolsko bralno značko oz. Bralnim nahrbtnikom.
Keywords: bralna pismenost, družinska pismenost, pomočnik vzgojitelja, predšolski otrok, vzgojitelj
Published in DKUM: 13.09.2016; Views: 1782; Downloads: 265
.pdf Full text (1,70 MB)

2.
TRŽNO KOMUNICIRANJE IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
Barbara Cvetko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavano področje se nanaša na tržno komuniciranje izobraževalnih storitev, kjer se v praktičnem delu analizira poslovanje jezikovne šole Hiša jezikov na tem področju. Tržno komuniciranje ni le oglaševanje in prodaja storitev. Vsaka organizacija mora razumeti potrebe svojih ciljnih skupin in poiskati rešitve, katere bodo te potrebe predvsem kakovostno zadovoljile. Zaposleni v organizaciji morajo biti usposobljeni za izvedbo celotnega postopka izvajanja tržnega komuniciranja, od raziskovanja tržišča, opredelitve ciljnih skupin in izbire orodja tržnega komuniciranja ter merjenja uspešnosti izvedene akcije, tako da se kot organizacija pozicionirajo na trgu s povpraševanju ustrezno ponudbo storitev. Pri tem je potrebno imeti dovolj spretnosti za odločanje o izbiri tržno-komunikacijskega orodja in njegovega celovitega izkoriščanja za zadovoljitev porabnikov. Tržno komuniciranje predstavlja pomemben dejavnik, s katerim si izobraževalne organizacije povečajo prodajo, prepoznavnost izobraževalnih storitev in pridobijo konkurenčno prednost. To pa ne pomeni le oblikovanje kvalitetne izobraževalne storitve in privlačne cene, temveč je potrebno z obstoječimi in potencialnimi udeleženci učinkovito komunicirati. Enako velja za notranjo komunikacijo, kjer lahko dobri medsebojni odnosi, motivacija zaposlenih in zahteva po visoki stopnji strokovnosti, vplivajo na uspeh organizacije na zunanjem trgu. S svojim delom sem želela opozoriti na pomen tržnega komuniciranja na področju izobraževalnih storitev, predvsem pri izvajanju jezikovnih programov v jezikovni šoli Hiša jezikov. V kolikor se bodo tržno-komunikacijske aktivnosti načrtovale pravočasno in organizirano, lahko jezikovna šola doseže velike napredke.
Keywords: tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, izobraževalne storitve, jezikovna šola
Published in DKUM: 16.01.2012; Views: 2151; Downloads: 279
.pdf Full text (1,39 MB)

3.
Search done in 0.61 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica