| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSEBNOSTI PROGRAMSKE REŠITVE DATALAB PANTHEON TM ZA RAČUNOVODJE V TURIZMU
Anja Polajžer, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Da bi lahko turistične agencije uspešno zagotavljale in izvajale turistične storitve potnikom, morajo vlagati v osebnost in znanje zaposlenih, ter nenehno posodabljati programski paket, ki ga uporabljajo. V današnjem času, času sprememb je bistveno, da podjetje izbere takšen poslovno-informacijski sistem, ki upošteva inovacije na tržišču in zakonodajo. PANTHEONTM je primeren za vsako dejavnost. Glede na to, da je univerzalen poslovni informacijski sistem, ponuja rešitve tudi za turistične agencije. Zaradi njegove poenostavljene uporabe lahko turistične agencije dosledno vodijo poslovanje, prihranijo tako čas kot tudi znižajo stroške, obenem pa so lahko konkurenčnejši na trgu. Funkcionalnosti izpeljanke Atlantida omogočajo vnos rezervacij (s pomočjo že prej pripravljenih šifrantov), kreiranje lastnih produktov, kjer agencija nastopa kot organizator, pregled prodaje za posamezni produkt, pregled plačila kupcev, kreiranje računov, blagajniških prejemkov/izdatkov iz rezervacije, izpis vseh potrebnih dokumentov (voucher, najavo, pogodbo), omogoča pa tudi podporo za prenos dokumentov v različne formate in pošiljanje le-teh po elektronski pošti. Stroški potovanj in izletov se lahko razdelijo na stroškovne nosilce in tako je mogoče v vsakem trenutku spremljati njihovo gibanje. Na podlagi tega pa ugotoviti kakšna je razlika v ceni. Podatki se v PANTHEONTM vnašajo samo enkrat, polnijo eno podatkovno bazo, ter se avtomatsko prenašajo v pomožne in temeljne računovodske evidence z ustreznimi davčnimi stopnjami, konti in ostalimi podatki za pravilno računovodsko evidentiranje.
Keywords: Ključne besede: informacijski sistem, celovite informacijske rešitve (ERP), računovodski informacijski sistemi (AIS), turistična agencija, turizem, modul.
Published: 15.12.2009; Views: 2367; Downloads: 349
.pdf Full text (465,82 KB)

2.
ANALIZA DELA ŠTUDENTOV PRI METODIKI PLESNE VZGOJE
Anja Polajžer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja temo analiza dela študentov pri didaktiki plesne vzgoje. Predstavili smo oddelek za predšolsko vzgojo v Mariboru. Posebno poglavje smo namenili predmetu didaktika plesne vzgoje, ki je samostojno estetsko vzgojno področje in je integrirano z drugimi vzgojnimi področji. Je pomemben del predšolske vzgoje in zajema kompleksnost otrokovega psihofizičnega razvoja. Opisali smo posamezne sklope predmeta in opisali ples v širšem pomenu z definicijami različnih avtorjev. V drugem delu teoretičnega dela smo opisali metodiko plesne vzgoje, ki je za nas, bodoče vzgojitelje, najbolj pomemben del izobraževanja pri predmetu didaktika plesne vzgoje, saj ravno tu pridobimo največ informacij, kako otrokom približati ples že v vrtcu. Pridobimo znanje in izkušnje, da lahko načrtujemo in izvajamo plesne dejavnosti. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, narejene na Pedagoški fakulteti Maribor. V raziskavo, ki smo jo izvedli v mesecu maju 2012, je bilo vključenih 60 študentov 2. letnika predšolske vzgoje. Rezultate smo dobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Namen raziskave je bil ugotoviti mnenje in odnos študentov do predmeta didaktika plesne vzgoje. Ugotovitve so pokazale, da so študentje predšolske vzgoje naklonjeni predmetu didaktika plesne vzgoje in da pridobijo dovolj informacij, znanja, izkušenj in prakse, da so po končanem študiju dobro osveščeni in pripravljeni izvajati plesno dejavnost, otrokom približati ples in skozi njega razvijati gibalni razvoj otroka.
Keywords: Ples, didaktika in metodika plesne vzgoje, sklopi predmeta plesne vzgoje, naklonjenost študentov.
Published: 05.10.2012; Views: 1210; Downloads: 156
.pdf Full text (2,58 MB)

3.
UPORABA KARTICE UGODNOSTI IN NJEN VPLIV NA POSLOVANJE PODJETJA
Anja Polajžer, 2016, master's thesis

Abstract: Še nedolgo tega je bila prodaja oziroma nakup materialnih dobrin zelo enostavno opravilo, tako za trgovca kot za odjemalca. Danes pa je konkurenca med trgovci vedno večja, odjemalci so postali bolj informirani in zahtevnejši. Dolgoletna vlaganja v razvoj in rast podjetij danes niso več garancija, da trgovec ohrani (ali razširi) mrežo odjemalcev. Trgovcem se je z uvedbo kartice ugodnosti, kot novim orodjem za komunikacijo med ponudnikom in odjemalcem, ponudila priložnost za spoznavanje potrošniških navad odjemalcev in na tej osnovi se je povečala prodaja. S kartico ugodnosti se danes ukvarja širok nabor akterjev v trgovski verigi. To so lastniki, proizvajalci, dobavitelji, oglaševalne agencije, mediji, analitiki in številni drugi. Lahko bi rekli, da je kartica ugodnosti uspešen projekt v primeru, če je v njegovo pripravo in izvedbo vključenih več akterjev. Projekt se vsekakor začne z idejo o tem, kaj naj bi kartica ugodnosti predstavljala. Dogovoriti se je potrebno, kdo v podjetju in kdo od zunanjih partnerjev, bo sodeloval v pripravi pogojev in realizaciji. Pri tem je treba oceniti, kakšne odhodke oziroma zmanjšanje prihodkov bo za podjetje pomenilo vzpostavitev projekta kartice ugodnosti ter kakšen strošek bo pripravljeno trgovsko podjetje prevzeti za nagrajevanje odjemalcev. V fazi zagona projekta izdelave kartice je treba obvezno dobiti odgovore na vprašanja o deležu stroškov, ki jih bo kril dobavitelj oziroma dobavitelji, v smislu nižanja nabavnih cen in dodatnih popustov za artikle iz projekta kartice ugodnosti. Najpomembnejše za uspešnost projekta pa je pozitiven rezultat, se pravi, da bo učinek kartice ugodnosti opravičil vse z njo povezane odhodke in prinesel še dodano vrednost. Pogoj za analize podatkov, pridobljenih preko kartice ugodnosti je, da ima trgovsko podjetje vzpostavljen koncept upravljanja odnosov z odjemalci (v nadaljevanju CRM), ki bo omogočil analiziranje, razvrščanje in na osnovi tega tudi načrtovanje procesov. Bistvo analize je v tem, da trgovec ve, ali bo rezultat dosegel planirane prihodke. Namen CRM-a pa ni izključno ugotavljanje stanja, pač pa tudi predvideti reakcije odjemalcev in znižanje stroškov. Učinki, ob enkratni izvedbi akcije s kartico ugodnosti, so običajno težko izmerljivi. Poleg akcije vplivajo na rezultat, ob enem pa so pomembni tudi vremenski pogoji, letni čas, prazniki, oglaševanja konkurence, gospodarski položaj družbe in tudi kupna moč odjemalcev. Pri večkratni ponovitvi akcij se lahko ustvari določen vzorec možnosti in ugotovi dejanska možna učinkovitost akcije. Trg je neusmiljen, zato je naloga trgovskih podjetij vedno zahtevnejša. Biti morajo v trendu in poskrbeti, da se bodo njihovi odjemalci vedno radi vračali k ponovnim nakupom.
Keywords: zvestoba, zadovoljstvo, kartica ugodnosti, programi zvestobe.
Published: 22.08.2016; Views: 586; Downloads: 9
.pdf Full text (957,31 KB)

4.
Analiza hrupa v urbanem okolju proizvedenega v industrijski coni
Anja Polajžer, 2019, master's thesis

Abstract: Hrup je problem civilizacije. Povzroča poškodbo sluha in vrsto psihofizioloških motenj. Vpliva tudi na delovno učinkovitost. Hrup je tako problem varstva okolja in humanizacije delovnega mesta. Stroji in naprave so glavni povzročitelji hrupa tako na delovnem mestu kot v naravnem in življenjskem okolju. Tihi izdelek je zelo dober prodajni argument. Da bi znali izdelati tihi stroj ali zmanjšati hrup delujočega stroja moramo znati vir hrupa locirati, definirati, ga popisati v časovni in frekvenčni domeni in določiti njegovo zvočno moč. V magistrski nalogi se seznanimo z merilno opremo, potrebno akustično okolico in predpisi, katere je treba upoštevati za pravilno merjenje in definiranje vira hrupa. Seznanimo se z metodami in tehnikami za zmanjševanje hrupa na mestu vira, na poti prenosa ali sprejema hrupa.
Keywords: okoljski hrup, motnje, merjenje, mejne vrednosti
Published: 07.10.2019; Views: 65; Downloads: 13
.pdf Full text (2,54 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica