1.
Integracija umetne inteligence v marketing: psihološki uvidi v vedenje potrošnikov in etična vprašanja : diplomsko deloAnja Nedeljković, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Integracija umetne inteligence v marketing prinaša napredne možnosti, kot so personalizacija, ciljanje in analiza vedenja potrošnikov na podlagi zbranih demografskih, vedenjskih in interesnih podatkov. Te možnosti odpirajo tudi nova etična in pravna vprašanja. V teoretičnem delu je obravnavana uporaba umetne inteligence v marketingu, vključno s psihološkimi vplivi na potrošnike, analizo njihovega vedenja in etičnimi izzivi. V empiričnem delu je spletni vprašalnik razkril stališča uporabnikov. Ugotovljeno je, da umetna inteligenca prinaša veliko prednosti in olajšav pri analizi podatkov in izboljšanju marketinških strategij, hkrati pa povzroča skrb glede etičnega ravnanja z osebnimi podatki.
Keywords: umetna inteligenca, marketing, vedenje potrošnikov, psihologija, etika
Published in DKUM: 14.10.2024; Views: 0; Downloads: 50
Full text (1,40 MB)