1.
Trženje storitev v podjetju RCM d.o.o.Anja Križan, 2016, bachelor thesis/paper
Abstract: Trženje storitev v podjetju RCM d. o. o.
V nalogi obravnavamo trženje logističnih storitev. Z njo želimo opredeliti svoj pogled na strategijo trženja v špediciji ter načine, s katerimi dosegajo zaupanje in zadovoljstvo kupcev. V uvodnem delu smo predstavili podjetje. Analizirana je strategija trženja na podlagi špedicijskega podjetja, prikazana je predvsem strategija do kupcev ter strategija do konkurentov. Predstavili smo pomen špedicije in špediterja ter prikazali njegove naloge, ki jih opravlja za organizacijo. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili obstoječe stanje podjetja, kako je poslovalo pred in po vstopu Hrvaške v Evropsko unijo ter analizirali anketo. Na osnovi zbranih ugotovitev smo podali ključne rešitve, s katerimi bi pridobili kupce.
Keywords: trženje, špedicija, špediter, storitev.
Published in DKUM: 14.12.2016; Views: 1410; Downloads: 162
Full text (1,43 MB)