| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KOMUNIKACIJA Z GERSONOVIMI PACIENTI V PODJETJU MOKSHA, MOJCA VENE S.P.
Aneta Vene, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V zadnjem obdobju je zelo velika porast rakovih obolenj in drugih degenerativnih oziroma kroničnih bolezni. Žal je v večini primerih klasična medicina povsem nemočna. Po svojih najboljših močeh se številni predani zdravniki trudijo pomagati hudo bolnim. Pa vendar morajo na koncu priznati, da jim ne preostane drugega, kot da odpustijo bolnika v domačo oskrbo, kjer v krogu svojih bližnjih preživi svoje zadnje trenutke. Vendar pa obstaja upanje, kajti zgodovina pozna velikega zdravnika klasične in alternativne medicine ter znanstvenika, imenovanega dr. Max Gerson, ki je bil daleč pred svojim časom. Odkril je naravno zdravilo za raka in druge kronične bolezni, ki v zadnjih 80 letih beleži osupljive (dokazane) rezultate in je med vodilnimi naravnimi oziroma celostnimi (holističnimi) zdravljeni na svetu. Izkušnjo ozdravljenja, potem ko je po treh diagnozah hude bolezni (raka) in popotnico, da mu je morda preostalo le še pol leta življenja, beleži tudi slovenski pacient. Iz hvaležnosti je s svojo ženo ustanovil podjetje MOKSHA, predvsem z željo, da bo tudi v slovenščini dostopna izkustvena informacija o Gersonovi terapiji. V diplomskem delu smo najprej predstavili teorijo s področja komunikacije, ki zajema osnove, procese, načine, kanale in tržno-marketinško komuniciranje. Potem pa smo še opisali kako izjemnega pomena je empatična komunikacija za doseg zadovoljstva s komunikacijo. V nadaljevanju diplomske naloge pa smo podrobneje predstavili podjetje MOKSHA in vsa področja s katerimi se ukvarjajo, nato pa smo se lotili opisa Gersonove terapije. Najprej smo na kratko predstavili kdo je bil dr. Max Gerson in potem opisali še njegovo terapijo. Kakšne vrste je pravzaprav Gersonova terapija, na kakšen način zdravi, kaj vse vsebuje, katera je priporočena hrana in kakšen je jedilnik, kako se jo pravzaprav izvaja in kaj vse potrebujemo, ipd. Nato smo izvedli anketno raziskavo, s katero smo ugotavljali katere vrste komunikacije so v podjetju MOKSHA najpogostejše, na kakšen način in kako pogosto poteka komunikacija med Gersonovimi pacienti in zaposlenimi v podjetju ter kje so pravzaprav pacienti izvedeli za samo podjetje. Najbolj pa smo se osredotočili na cilj raziskave, pri katerem nas je zanimalo splošno zadovoljstvo pacientov s komunikacijo in določenimi lastnostmi zaposlenih v podjetju. Ugotovili smo, da podjetje MOKSHA ima zelo dobro teoretično podlago in tudi izkušnje iz področja komunikacije. Pacienti so v večini zelo zadovoljni s komunikacijo in tudi z vsemi navedenimi osebnostnimi lastnosti zaposlenih v podjetju. Pri specifični komunikaciji občutljive narave, je ob vsem drugem pomembno, da smo sposobni zaznati čustva drugih in jih razumeti, kar pa ni težko, če imamo srce na pravem mestu in če vso delo opravljamo z ljubeznijo in željo po pomoči drugim.
Keywords: komunikacija, Gersonovi pacienti, empatija, zadovoljstvo
Published: 23.06.2015; Views: 856; Downloads: 69
.pdf Full text (1,48 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica