| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA PRI UVEDBI STORITVE TUŠMOBIL
Aneta Tuš, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Eno od štirih temeljnih prvin trženjskega spleta podjetja je marketinško komuniciranje. Če želi tržnik sporočiti ciljnim odjemalcem, da obstaja nek izdelek, mora obvladati oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi in osebno prodajo. Z marketinškim komuniciranjem se prenašajo informacije in značilnosti nekega izdelka ali storitve k porabniku, da bi se le-ta lažje odločil za nakup. Da bi bilo komuniciranje uspešno mora biti sporočilo zanimivo za porabnika. Izdelek ali storitev, ki ga podjetje ponuja mora porabnika pritegniti in vzbuditi potrebo po njem. Za proces, ki poteka od vira do cilja in iz prejemnika izvabi želeni odgovor oziroma reakcijo, lahko trdimo, da je uspešen. Model poudarja ključne dejavnike za učinkovito komunikacijo. Oddajnik mora vedeti, katerega naslovnika želi doseči. Pri kodiranju sporočila upošteva kako ciljno občinstvo dekodira sporočila. Komunikacijski kanal mora izbrati tako, da bo z njim dosegel ciljno občinstvo. Omogočiti mora tudi povratno zvezo, da bo lahko sprejemal odzive občinstva na svoja sporočila (Kotler 1996, 597). Marketinško komuniciranje v Tušmobilu je bilo pri uvedbi storitve dobro opravljeno. Ciljna skupina je bila dosežena, kar kažejo tudi rezultati. Z zanimivimi kreativami in previdno izbranimi instrumenti marketinškega komuniciranja so dosegli veliko število ljudi in dober image podjetja. Za tega se trudijo še danes. Ampak zaradi konkurence in kakšne slabe objave glede omrežja včasih podoba podjetja nekoliko pade. Kar se tiče drugih storitev podjetje nima težav. Vse tehnične težave se vsak dan sproti odpravljajo, ponujati poskušajo čim sodobnejše in kvalitetnejše storitve. Večji poudarek je podjetje dalo na neosebne komunikacijske kanale. Gre za tiskane oglase v revijah, časopisih, vloženke, billboard plakate, TV oglase, radijske oglase, letake Tuš, internet, WC oglase, plakate v trgovinah Tuš (nad blagajnami), telope v kino dvoranah pred predstavami … . Za pospeševanje prodaje uporablja podjetje Tušmobil paketno ponudbo in telefonski aparat za 1€, prodajo predplačniških paketov v trgovinah Tuš ter pomembno sodelovanje s trgovinami Tuš preko programa Zbirajmo minute. Ta je namenjen članom Tuš kluba, ki je eden izmed največjih programov zvestobe v Sloveniji. Novi cilji za leto 2009 so že zastavljeni in kot zaposlena v Tušmobilu si želim, da bi jih tudi dosegli.
Keywords: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, komunikacijski kanali, marketinški cilji, uvajanje storitve Tušmobil.
Published: 19.06.2009; Views: 2937; Downloads: 576
.pdf Full text (1,19 MB)

2.
GENERIRANJE NAKLJUČNIH SPREMENLJIVK
Aneta Ančev, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava generiranje naključnih spremenljivk. V uvodnem poglavju so naštete definicije in porazdelitve iz teorije verjetnosti, ki jih potrebujemo v nadaljevanju diplomskega dela. Predstavljeno je generiranje psevdo-naključnih števil, ki je osnova za generiranje naključnih spremenljivk. Psevdo-naključna števila so vrednosti enakomerno porazdeljene naključne spremenljivke na intervalu (0,1). Metode generiranja so obravnavne ločeno glede na to ali je spremenljivka diskretno ali zvezno porazdeljena. Spoznamo metodo inverzne transformacije. Navedena sta tudi algoritma za generiranje binomsko porazdeljene naključne spremenljivke in spremenljivke porazdeljene po Poissonovem zakonu. Predstavljena je tudi metoda zavrnitve. V nadaljevanju sta predstavljeni že navedeni metodi za generiranje zveznih naključnih spremenljivk in tudi polarna metoda za generiranje normalno porazdeljenih naključnih spremenljivk. Na koncu obravnavamo še generiranje Poissonovega procesa.
Keywords: naključna spremenljivka, naključno število, metoda inverzne transformacije, metoda zavrnitve, polarna metoda, Poissonov proces
Published: 10.11.2011; Views: 1876; Downloads: 154
.pdf Full text (432,18 KB)

3.
KOMUNIKACIJA Z GERSONOVIMI PACIENTI V PODJETJU MOKSHA, MOJCA VENE S.P.
Aneta Vene, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V zadnjem obdobju je zelo velika porast rakovih obolenj in drugih degenerativnih oziroma kroničnih bolezni. Žal je v večini primerih klasična medicina povsem nemočna. Po svojih najboljših močeh se številni predani zdravniki trudijo pomagati hudo bolnim. Pa vendar morajo na koncu priznati, da jim ne preostane drugega, kot da odpustijo bolnika v domačo oskrbo, kjer v krogu svojih bližnjih preživi svoje zadnje trenutke. Vendar pa obstaja upanje, kajti zgodovina pozna velikega zdravnika klasične in alternativne medicine ter znanstvenika, imenovanega dr. Max Gerson, ki je bil daleč pred svojim časom. Odkril je naravno zdravilo za raka in druge kronične bolezni, ki v zadnjih 80 letih beleži osupljive (dokazane) rezultate in je med vodilnimi naravnimi oziroma celostnimi (holističnimi) zdravljeni na svetu. Izkušnjo ozdravljenja, potem ko je po treh diagnozah hude bolezni (raka) in popotnico, da mu je morda preostalo le še pol leta življenja, beleži tudi slovenski pacient. Iz hvaležnosti je s svojo ženo ustanovil podjetje MOKSHA, predvsem z željo, da bo tudi v slovenščini dostopna izkustvena informacija o Gersonovi terapiji. V diplomskem delu smo najprej predstavili teorijo s področja komunikacije, ki zajema osnove, procese, načine, kanale in tržno-marketinško komuniciranje. Potem pa smo še opisali kako izjemnega pomena je empatična komunikacija za doseg zadovoljstva s komunikacijo. V nadaljevanju diplomske naloge pa smo podrobneje predstavili podjetje MOKSHA in vsa področja s katerimi se ukvarjajo, nato pa smo se lotili opisa Gersonove terapije. Najprej smo na kratko predstavili kdo je bil dr. Max Gerson in potem opisali še njegovo terapijo. Kakšne vrste je pravzaprav Gersonova terapija, na kakšen način zdravi, kaj vse vsebuje, katera je priporočena hrana in kakšen je jedilnik, kako se jo pravzaprav izvaja in kaj vse potrebujemo, ipd. Nato smo izvedli anketno raziskavo, s katero smo ugotavljali katere vrste komunikacije so v podjetju MOKSHA najpogostejše, na kakšen način in kako pogosto poteka komunikacija med Gersonovimi pacienti in zaposlenimi v podjetju ter kje so pravzaprav pacienti izvedeli za samo podjetje. Najbolj pa smo se osredotočili na cilj raziskave, pri katerem nas je zanimalo splošno zadovoljstvo pacientov s komunikacijo in določenimi lastnostmi zaposlenih v podjetju. Ugotovili smo, da podjetje MOKSHA ima zelo dobro teoretično podlago in tudi izkušnje iz področja komunikacije. Pacienti so v večini zelo zadovoljni s komunikacijo in tudi z vsemi navedenimi osebnostnimi lastnosti zaposlenih v podjetju. Pri specifični komunikaciji občutljive narave, je ob vsem drugem pomembno, da smo sposobni zaznati čustva drugih in jih razumeti, kar pa ni težko, če imamo srce na pravem mestu in če vso delo opravljamo z ljubeznijo in željo po pomoči drugim.
Keywords: komunikacija, Gersonovi pacienti, empatija, zadovoljstvo
Published: 23.06.2015; Views: 848; Downloads: 69
.pdf Full text (1,48 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica