| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJE STREŠNE KRITINE MONTFORM
Andreja Potočar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje trženje strešne kritine MONTform v okviru podjetja Montim, d. o. o. V uvodu so predstavljeni problemsko stanje, cilji diplomskega dela, metodologija in raziskovalna vprašanja, ki so osnova za tržno raziskavo. Rdeča nit dela sta oblikovanje in izdelava najbolj primernih oblik trženja in ugotavljanje prepoznavnosti podjetja. Teoretični del naloge vsebuje ključna področja marketinga, kjer se povezujejo teoretična izhodišča in praktični primeri. Poseben poudarek je na segmentiranju, pozicioniranju in izbiri ciljnih trgov, marketinškem spletu (7P), komunikacijskemu spletu ter trženju na mednarodnih trgih. Praktični del vsebuje tržno raziskavo, s katero smo pridobili koristne informacije o prepoznavnosti strešne kritine MONTform. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljena raziskovalna vprašanja ter predlaganim metodam za izboljšanje trženja strešne kritine MONTform.
Keywords: trženje, marketinški splet, SWOT analiza, MONTform, tržno komuniciranje
Published: 13.02.2012; Views: 1322; Downloads: 83
.pdf Full text (1,61 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica