1.
UČENKA Z DISLEKSIJO V OSNOVNI ŠOLIAndreja Jožica Butala, 2010, undergraduate thesis
Abstract: V diplomski nalogi, z naslovom Učenka z disleksijo v osnovni šoli, so v teoretičnem delu predstavljeni otroci z učnimi težavami, in učne težave nasploh. Pozornost je osredotočena tudi v to, kako ugotavljamo motnje branja in pisanja ter znaki, ki kažejo na to. Ob tem je predstavljena tudi pomoč, ki jo lahko starši ali strokovni delavci nudijo otroku z tovrstnimi težavami in vaje za učence z motnjami branja in pisanja. Posebej izpostavljamo disleksijo kot motnjo. V praktičnem prikazu operativnega dela z deklico, ki ima težje izražene motnje branja in pisanja, je predstavljena dokumentacija učenke in postopek usmerjanja z izdajo odločbe. Izveden je preizkus slušne diskriminacije, slušnega zavedanja, izvedeni nareki za učenca z disleksijo, analiza razumevanja branja ter izveden test motenj branja in pisanja.
Keywords: Ključne besede: Učne težave, disleksija, sodelovanje s strokovnjaki, individualiziran program, Test motenj branja in pisanja.
Published in DKUM: 07.07.2010; Views: 6307; Downloads: 1971
Full text (3,97 MB)