| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Regionalna analiza problematike vodovja v Aziji
Andreja Hlastan, 2014, master's thesis

Abstract: Sodobna Azija se srečuje z obilico okoljskih problemov, med katerimi so tisti, povezani z vodami, še posebej problematični, raznoliki in potrebnih hitrih ukrepov. Magistrsko delo se ukvarja s prikazom celostne podobe problematike vodovja v Aziji. Predstavljena so dosedanja spoznanja o problematiki vodovja v Aziji, ki so bila pridobljena z analizo znanstvenih člankov in del, ki so v knjižni ali spletni obliki dostopna v Sloveniji. Spoznanja so razvrščena po posameznih azijskih regijah, pri čemer so posebej izpostavljeni zlasti pereči in aktualni problemi. V nadaljevanju smo izdelali lastno tipizacijo problematike vodovja, kjer smo probleme razvrstili v tipe, te pa v podtipe. Posamezni problemi so pojasnjeni in prikazani s pomočjo izdelanega kartografskega gradiva, ki uporabniku ponuja odgovor na vprašanje, kje se pojavlja določen tip problemov. Predstavili in analizirali smo vzroke za posamezne tipe problemov in izdelali vzročno-posledične korelacijske prikaze. Zanimalo nas je tudi, kaj se na tem področju v Aziji že dogaja in kakšne so napovedi za prihodnost ter se do njih opredelili. Za zaključek smo iz zbranega in ustvarjenega gradiva izdelali tudi uporabno pedagoško aplikacijo z namenom, da bi profesorji geografije v srednješolskih gimnazijskih programih tovrstne vsebine vključevali v pouk.
Keywords: hidrogeografija, regionalna geografija Azije, problematika vodovja, regionalna analiza, upravljanje z vodami
Published: 28.01.2015; Views: 916; Downloads: 239
.pdf Full text (4,18 MB)

2.
UPORABA OBLIK E-IZOBRAŽEVANJA PRI POUKU SLOVENŠČINE NA IZBRANI SREDNJI POKLICNI IN STROKOVNI ŠOLI
Andreja Hlastan, 2015, master's thesis

Abstract: Informacijska doba s seboj prinaša mnoge hitre in globalne spremembe, med katerimi se številne odražajo tudi na področju vzgoje in izobraževanja. Ker so današnji učenci rojeni v svet tehnologije, informacij in hitrih sprememb, so zanje značilne nekatere lastnosti, ki jih ločujejo od prejšnjih generacij učencev. Te lastnosti opisujemo s pojmom »generacija y« in jih je treba upoštevati pri pedagoškem procesu v sodobnih šolah. Ena od ključnih rešitev za ta problem je uporaba orodij in oblik e-izobraževanja pri pouku. V magistrskem delu me je zanimalo, kako in koliko se omenjena orodja in oblike e-izobraževanja uporabljajo pri pouku slovenščine na izbrani srednji poklicni in strokovni šoli. Da bi zadostila temu cilju, sem v teoretičnem poglavju magistrskega dela predstavila dosedanja teoretična spoznanja o e-izobraževanju, nato pa sem se posvetila empirični raziskavi trenutnega stanja uporabe orodij in oblik e-izobraževanja na konkretni srednji šoli in tako izvedla študijo primera med dijaki izobraževalnih smeri Strojni tehnik, Elektrotehnik in Tehnik računalništva ter med njihovimi profesorji slovenščine. Kot praktični doprinos raziskave je bilo v sodelovanju s profesorico slovenščine na izbrani srednji poklicni in strokovni šoli in štirimi dijaki izobraževalne smeri Računalniški tehnik izdelano tudi e-gradivo na temo slovenske moderne. E-gradivo je objavljeno na spletu in tako dostopno vsem dijakom, profesorjem in drugim obiskovalcem, ki jih predstavljena tema zanima.
Keywords: Informacijska družba, generacija y, e-izobraževanje, pouk slovenščine, e-gradivo.
Published: 16.02.2015; Views: 645; Downloads: 98
.pdf Full text (2,16 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica