| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROCESNA PODPORA DELOVANJA HOTELU
Andrej Tisel, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomskega seminarja so podporni procesi, ki smo jih preučili v okviru teoretičnega dela. Kasneje pa smo v okviru praktičnega dela naloge vse prej omenjene ugotovitve prelevili v smernice za raziskave in razvoj novih podpornih procesov v hotelirstvu. Temelj preučevanja je bila globina in skrivnost delovanja podpornih procesov, preučevanih na novem in še neraziskanem nivoju. V okvir tega preučevanja pa smo vključili tudi nadzor nad izvajanjem takšnih odjemalcem skritih in posredno zaznanih procesov. Trendi v poslovnem svetu se nanašajo na inovacije tako s tehnološkega kot tudi s konceptualnega vidika. Prav zato je eno izmed vodil bilo poiskati izboljšave v trenutnem izvajanju procesov, saj so takšne izboljšave finančno lažje dosegljive za manjše organizacije ob tem pa tudi predstavljajo manjša tveganje kot preurejanja celotnih poslovnih procesov. Vendar pa vključujejo dejstvo, da so kljub enostavnosti in nizkih potrebnih vložkih lahko zelo učinkovite in uporabne. Glavna ugotovitev seminarja je zagotovo, da so podporni procesi pomemben vidik, čeprav v veliko organizacijah še neviden. Vendar obstaja povezava med podpornimi in ključnimi procesi, ki skupaj tvorijo poslovne procese. Upoštevati je potrebno, da nekvalitetno opravljen podporni proces pomeni tudi nekvalitetno opravljen celotni poslovni proces. Prav tako pomemben vidik v poslovanju in zagotavljanju tekočega delovanja poslovnih procesov je njihovo merjenje. Trenutno so sistemi za takšne meritve še precej slabo razviti, vendar se ob nenehnem napredku hitro izboljšujejo. Vse procese je mogoče izmeriti in izražati s številkami, pomembno je le kako bo management razumel te meritve in kako se bo na podlagi njih odločal. Izboljšave in natančno merjenje podpornih procesov pa zagotovo pripomorejo k lažjemu in bolj premišljenemu načrtovanju poslovanja. Majhne organizacije si morajo vedno znova prizadevati za inovativnost in uvajanje novih ter boljših sistemov oziroma konceptov, saj bodo le na tak način lahko v popolnosti konkurenčna večjim in finančno močnejšim organizacijam. Kot smo opisali v nalogi lahko to storijo z odkrivanjem skritih potreb odjemalca, ki jih potem razvijejo v stvarni produkt in nato ustvarijo po njem povpraševanje. Na osnovi takšnega poslovanja bodo odjemalci zadovoljni, organizacija pa vedno en korak pred njimi.
Keywords: podporni proces, hotelirstvo, meritve kakovosti storitev, poslovni proces, raziskava skritih potreb, izboljšanje podpornih procesov
Published: 30.10.2013; Views: 873; Downloads: 108
.pdf Full text (257,39 KB)

2.
Primerjalna analiza mednarodnih marketinških strategij proizvajalcev mobilnih telekomunikacijskih naprav
Andrej Tisel, 2017, master's thesis

Abstract: Brezžične telekomunikacije so v zadnjih štiridesetih letih postale del vsakdanjega življenja. Celotno obdobje štiridesetih let pa so v tej industriji zaznamovali številni preobrati na vrhu. Prav zaradi teh preobratov je tržišče postalo visoko intenzivno konkurenčno in na takšnem zasičenem tržišču je marketing pomembna komponenta razlikovanja med proizvajalci. To pa je osnovni razlog za raziskavo in analizo te tematike. Osrednja tematika magistrskega dela je analiza različnih proizvajalcev mobilnih telekomunikacijskih naprav. Analizo smo tako izvedli s pomočjo preučevanja teorije mednarodnega marketinga oziroma natančneje mednarodnih marketinških strategij. Kasneje pa smo se lotili tudi lastne raziskave, ki nam je ponudila vpogled v obnašanje odjemalcev na tržišču. Tako smo se tekom pisanja osredotočili na štiri proizvajalce, ki so prisotni na slovenskem tržišču. Za omenjene smo opredelili različne poslovne statistike, na podlagi katerih smo ugotavljali njihovo uspešnost na tržišču. Zanimalo nas je ali so večji izdatki za marketing nujno povezani z večjimi prihodki. To pa nikakor ni celotna slika, saj nas je zanimalo tudi kakšne strategije ubirajo proizvajalci na tržiščih. Predvsem pa nas je zanimalo dejstvo, ali izbirajo enake strategije za dosego cilja ali pa se njihove strategije razlikujejo. Za potrebe tega smo zbrali podatke iz medijev in poslovnih poročil, da smo ugotovili, na kakšen način okvirno delujejo različni proizvajalci, kako so usmerjeni njihovi cilji in kakšne strategije predvidoma uporabljajo za uresničevanje teh strateških ciljev. Tekom naloge smo izvedli tudi raziskavo z anketnim vprašalnikom. Podatke smo obdelali s statističnim programom, kjer smo iskali statistično značilne razlike med skupinami. Ključni del raziskave pa je bil ugotavljanje dejavnikov, ki pomembno vplivajo na nakupno odločitev pametnega telefona odjemalca. V sklepnem delu smo tako ugotovili, da se proizvajalci razlikujejo po marketinških strategijah glede na tržni delež in dolžino prisotnosti na tržišču. Prav tako smo uspeli ugotoviti, da vložki v marketing niso sorazmerni z uspehi proizvajalcev na tržišču, tako torej predvidevamo, da obstajajo še drugi vplivni dejavniki uspeha. Nazadnje pa smo s pomočjo raziskave uspeli razbrati, da obstajajo razlike med spoloma glede na nakupno točko in glede na zaznavanje pomembnosti dejavnikov pri nakupu. Pri pomembnosti samih dejavnikov pri nakupu mobilnega telefona pa se je izkazalo, da je pomemben tako softverski, kot hardverski vidik. Ugotovili pa smo tudi, da se tisti, ki imajo za prvo asociacijo Apple in Samsung razlikujejo v določenih značilnostih pri pomembnosti nakupa nove naprave.
Keywords: Mednarodne marketinške strategije, pametni telefoni, brezžične telekomunikacije, marketinška analiza, marketinški splet, pomembnost pri nakupu mobilne naprave, SWOT analiza, Ansoff matrika, BCG matrika.
Published: 08.12.2017; Views: 345; Downloads: 54
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica