| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA TEHNIK OGLAŠEVANJA: INTERNETNO OGLAŠEVANJE VS. TISKANI MEDIJI
Andrej Sibila, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Internet in spletne strani so postali nepogrešljiv del poslovnega okolja. Prav tako se pri poslovanju sodobnega podjetja povečuje vloga oglaševanja na internetu, ki postaja pomemben del pri razvoju podjetja, širjenju poslovanja, racionalizaciji stroškov in nenazadnje sledenju trendom prihodnosti. Diplomska naloga vsebuje primerjavo tehnik oglaševanja med internetnim oglaševanjem in oglaševanjem v tiskanih medijih v Sloveniji. Najprej opredelimo problem, ki ga raziskujemo v diplomski nalogi. Nadaljujemo z analizo obstoječega stanja v Sloveniji. Predvsem se osredotočimo na dve največji oglaševalski podjetji med internetnimi in tiskanimi mediji, to sta Najdi.si in Delo, ki v tretjem poglavju podrobneje opišemo. Z raziskavo želimo preučiti tudi socio-demografske značilnosti oglaševalcev spletnega oglaševanja. V zaključku razpravljamo o rezultatih raziskave in njenih ugotovitvah. V oglaševalskem svetu je opaziti močan upad oglaševanja v tiskanih medijih. Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti, ali na ta upad vpliva internetno oglaševanje (in na kakšen način). Da bi mogli odgovoriti na to vprašanje, smo s pomočjo iskalnika Najdi.si izvedli spletno anketo. Z raziskavo smo ugotovili, da tržni delež tiskanih medijev upada na račun oglaševanja v internetnih medijih. V preteklosti so oglaševalci, ki so bili vključeni v naš vzorec, enako pogosto oglaševali v obeh medijih (25 odstotkov). Na vprašanje, kje oglašujejo sedaj, je 38 odstotkov vprašanih odgovorilo, da na internetu, kar je povečanje za 13 odstotkov, medtem ko je 22 odstotkov vprašanih odgovorilo, da oglašujejo v tiskanih medijih, kar pomeni upad za 3 odstotke. Oglaševalci se vedno bolj odločajo za oglaševanje v internetnih medijih, saj so ti cenovno dostopnejši in imajo še druge prednosti pred klasičnimi mediji. Ena od glavnih prednost je možnost ciljnega oziroma kontekstnega oglaševanja, kar pa je tudi glavni razlog, zakaj se oglaševalci v tako veliki meri odločajo za oglaševanje na internetu.
Keywords: spletno oglaševanje, spletni mediji, tiskani mediji, spletni oglasi, kontekstno oglaševanje
Published: 20.08.2012; Views: 2199; Downloads: 372
.pdf Full text (1,19 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica