| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izboljšava mirujočega prometa z metodologijo pametnih mest na področju mesta Celje
Sara Grad, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava izboljšavo mirujočega prometa v mestu Celje na osnovi metodologije pametnih mest. V diplomskem delu je predstavljeno, kaj pametno mesto je, uporabnost tehnologij pametnega mesta ter pametnih upravljanj. Podrobneje so prikazani upravljanje mirujočega prometa ter sistemi za pametno parkiranje z nadaljevanjem prikaza obstoječega stanja v Evropi in Sloveniji, nato osredotočenega na mesto Celje. V mestu Celje so prikazani cestni potniški promet, obstoječe parkirne površine in obstoječa prometna ureditev izbranega parkirišča. Z metodologijo pametnih mest je preučen in izboljšan konkreten primer parkirne površine v mestu Celje.
Keywords: prometno inženirstvo, mirujoči promet, parkirišča, garaže, pametno mesto, pametna tehnologija, pametni sistemi za parkiranje, infrastruktura.
Published in DKUM: 16.08.2017; Views: 2140; Downloads: 370
.pdf Full text (3,71 MB)

2.
KRATKOROČNO NAPOVEDOVANJE ZGOSTITEV PROMETNEGA TOKA S POMOČJO ANALIZE ČASOVNIH VRST NELINEARNIH DINAMIČNIH SISTEMOV
Anamarija Ljubič Mrgole, 2015, doctoral dissertation

Abstract: Prometni tok je gibanje motornih vozil na cestni mreži in je kot tak spremenljiv, dinamičen in kompleksen sistem, ki je nelinearen in nepredvidljiv. Pojav zgostitve prometnega toka v cestnem prometu ocenjujemo, ko se prometna obremenitev na določenem odseku prometnice in v določenem časovnem obdobju približa ali prekorači kapaciteto cestne infrastrukture, zato je pod določenimi pogoji mogoče opaziti, v zgostitvi prometnega toka, kaotične parametre. Pregled literature o prometnem toku in povezavi z kaosom nakazuje, da ima tema veliko teoretično in praktično vrednost. Raziskane metode za identifikacijo kaosa v prometnem toku so pokazale omejitve do sedaj uporabljanih metod, hkrati pa nakazale usmeritve za možnost izboljšave identifikacije kaotičnih parametrov v prometnem toku. Predlagana nova metoda kratkoročnega napovedovanja zgostitev v prometnem toku uporablja frekvenčno Wigner-Villerjevo porazdelitev, ki omogoča prikaz kaotičnega atraktorja brez uporabe rekonstrukcije faznega prostora, s tem je mogoče skrajšati čas izračuna napovedi zgostitve prometnega toka in zmanjšati število uporabljenih časovnih vrst. Rezultati eksperimentalnega dela naloge prikazujejo verodostojnost modela identifikacije kaosa in napovedovanja zgostitev v prometnem toku, s primerjavo dobljenih rezultatov kaotične nevronske mreže in usmerjene nevronske mreže, se pokaže da z izpuščenim korakom rekonstrukcije faznega prostora dobimo natančnejšo kratkoročno napoved. Na osnovi dobljenih rezultatov je mogoče sklepati, da je nov model kratkoročnega napovedovanja zgostitev prometnega toka zanesljiv, natančen, verodostojen in veljaven.
Keywords: nelinearni dinamični sistem, Wigner-Ville distribucija, prometni tok, napovedovanje prometa, zgostitev prometnega toka, analiza časovni vrst, identifikacija kaotičnega parametra, nevronske mreže.
Published in DKUM: 10.08.2015; Views: 2707; Downloads: 227
.pdf Full text (5,85 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica