| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV VODITELJSKIH SPOSOBNOSTI IN STILA VODENJA NA ZADOVOLJSTVO IN MOTIVIRANOST ZAPOSLENIH
Ana Marija Duhanič, 2015, master's thesis

Abstract: Vodenje. Močna beseda, zaradi katere skoraj vsak človek, ko jo sliši obstane in se zamisli. V vsakdanjem življenju imamo z vodenjem veliko opravka. Ni vsak človek dober vodja, med seboj se razlikujejo. Po stilu vodenja, načinu vodenja, osebnostnih lastnostih, načinih motiviranja, zadovoljstvu zaposlenih pod njegovim vodstvom, itd. V teoretičnem delu magistrske naloge raziskujemo ravno to. Kako različni stili vodenja vplivajo zadovoljstvo in motiviranost zaposlenih. V nadaljevanju naloge smo tako opisali različne stile vodenja, definirali osebnost vodje in kako ta vpliva na zaposlene. Pojasnili smo različne motivacijske teorije, načine motiviranja in opisali kako motiviranje vpliva na zaposlene. Ugotavljali smo tudi zadovoljstvo zaposlenih. V empiričnem delu smo s pomočjo štirih hipotez ugotavljali vpliv stila vodenja na motiviranost in zadovoljstvo zaposlenih in vpliv osebnosti vodje na motiviranost in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultate smo smiselno analizirali in predstavili. Ugotovili smo, da stil vodenja delno vpliva tako na motiviranost zaposlenih, kot tudi na njihovo zadovoljstvo. Prav tako kot stili vodenja, delno vpliva tudi osebnost vodje na zadovoljstvo in motiviranost zaposlenih.
Keywords: Vodenje, stili vodenja, osebnost vodje, motivacija, motivacija zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih.
Published in DKUM: 10.09.2015; Views: 1948; Downloads: 254
.pdf Full text (1,38 MB)

2.
DIVERZIFICIRANA RAST NA PRIMERU KRKA D.D.
Ana Marija Duhanič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo predstavili strategijo diverzificirane rasti na primeru podjetja Krka d.d. Podjetje je eno najuspešnejših evropskih generičnih faramacevtskih proizvajalcev. Preden smo analizirali podjetje smo si najprej razložili nekatere pomembne pojme - strateški management in diverzifikacija. Diverzifikacija pomeni dodajanje novih vrst proizvodov oz. storitev k obstoječemu poslovnemu programu. Novi proizvodi in storitve se bistveno razlikujejo od dosedanjih in spadajo v druge skupine, ter hkrati zadovoljujejo drugačne potrebe. Podjetja se za diverzifikacijo odločajo iz razlogov kot so, nezmožnost generične rasti podjetja, kadar želijo odpraviti konkurenčne slabosti, zapolnti kapacitete izven sezone, … V empiričnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Krka d.d., ki je raslo in še raste s pomočjo diverzificirane rasti. Vsi podatki so verodostojni in pridobljeni iz poslovnih poročil in spletne strani podjetja. Na primeru podjetja smo naredili tudi SWOT analizo.
Keywords: diverzifikacija, strateški management, podjetniška rast, Krka d.d., strategija povezane diverzifikacije, strategija nepovezane diverzifikacije, SWOT analiza
Published in DKUM: 23.11.2012; Views: 4109; Downloads: 871
.pdf Full text (962,92 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica