| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG NOVEGA KONCEPTA TRŽENJA, TEMELJEČEGA NA MREŽENJU, ZA IZBRANO SLOVENSKO DESTINACIJO
Ana Jutriša, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju z naslovom »Predlog novega koncepta trženja, temelječega na mreženju, za izbrano slovensko destinacijo« smo raziskovali možnosti, kako privabiti do vseh turistični ponudnikov v destinaciji Obsotelje in Kozjansko več gostov s pomočjo mreženja. V uvodnem poglavju smo najprej opredelili problem in področje raziskovanja ter namen, cilje in osnovne trditve raziskave. V nadaljevanju smo navedli predpostavke, omejitve in metode raziskave, ki smo jih uporabljali pri raziskovanju problema. V drugem poglavju smo se seznanili s temeljnim konceptom turistične destinacije s poudarkom na mreženju turističnih nosilcev za potrebe trženja. Ugotovili smo, na kaj moramo biti pozorni pri oblikovanju trženjskega spleta destinacije in kaj vse sooblikuje celokupno turistično storitev. Tretje poglavje je namenjeno opisu danosti destinacije Obsotelje in Kozjansko, kjer smo najprej identificirali in analizirali ključne turistične ponudnike v občinah Rogatec, Rogaška Slatina in Podčetrtek. S pomočjo intervjuja smo ugotovili, kakšno je trenutno stanje sodelovanja med turističnimi ponudniki in njihovo pripravljenost za partnerstvo. Z analizo ankete, ki smo jo opravili med tujimi hotelskimi gosti, nastanjenimi v Rogaški Slatini in Podčetrtku, pa smo dobili smernice za predloge k izboljšavi trenutne turistične ponudbe destinacije. V četrtem poglavju smo predstavili gostinsko podjetje Marka, d. o. o., ki bi lahko s svojim intenzivnejšim sodelovanjem s turističnimi ponudniki destinacije v večji meri prispevalo k raznovrstnosti regijske turistične podobe. V zadnjem, petem in sklepnem poglavju smo povzeli ključne ugotovitve in zaključili s predlogi izboljšav na področju mreženja lokalnih turističnih ponudnikov.
Keywords: turistična destinacija, mreženje, trženje, Obsotelje in Kozjansko, zdravilišče, podjetje Marka, d. o. o., gastronomija, turistični ponudniki, turistična ponudba, dvorec Strmol.
Published: 28.11.2011; Views: 1589; Downloads: 146
.pdf Full text (850,16 KB)

2.
ŠIRITEV DEJAVNOSTI PODJETJA KOT INVESTICIJSKI PROJEKT
Simon Jutriša, 2012, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja z naslovom »Širitev dejavnosti podjetja kot investicijski projekt« smo raziskali upravičenost investicije za izgradnjo prizidka dodatnih desetih ekoloških sob k podjetju Marka, d. o. o. Rogatec. V prvem delu smo predstavili teoretična in metodološka izhodišča o projektnem managementu. Seznanili smo se z vrstami projektov in pridobili smernice za izdelavo zagonskega elaborata projekta. V drugem poglavju smo na kratko predstavili podjetje Marka, d. o. o. Rogatec in njegovo zgodovino. Podali smo vizijo investicije in srednjeročne ter dolgoročne cilje projekta. V tretjem poglavju smo izdelali zagonski elaborat projekta. Ocenili smo povpraševanje po prenočiščih v Rogatcu in okolici. Pogledali smo tudi stanje konkurence in ugotovili, da njihova ponudba pretežno temelji na zdravilni mineralni vodi. V tem poglavju smo prav tako natančno opisali sam projekt gradnje prizidka od pridobivanja potrebne dokumentacije, gradbenih del, marketinških aktivnosti in pridobivanju potrebnega osebja do otvoritve. V zadnjem četrtem in sklepnem poglavju smo povzeli naše ugotovitve in potrdili, da je investicija prizidka z dodatnimi sobami ob pridobitvi dodatnih nepovratnih sredstev iz javnega razpisa Evropske Unije smotrna.
Keywords: ekološke sobe, prenočišča, podjetje Marka, d. o. o., zagonski elaborat projekta, turistična ponudba, Gostišče Jutriša, prizidek, občina Rogatec.
Published: 25.05.2012; Views: 1451; Downloads: 185
.pdf Full text (1,16 MB)

3.
Sprememba lastništva družbe pri družbi z omejeno odgovornostjo
Martina Jutriša, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom »Sprememba lastništva družbe pri družbi z omejeno odgovornostjo« sem predstavila nasledstvo v lastništvu podjetja ter raziskala načine spremembe lastniške strukture pri družbi z omejeno odgovornostjo. V uvodnem poglavju sem najprej opredelila problem in področje raziskovanja ter namen, cilje in osnovne trditve raziskave. V nadaljevanju sem navedla predpostavke, omejitve in metode raziskave, ki sem jih uporabljala pri raziskovanju problema. V drugem poglavju sem se seznanila z nasledstvom v lastništvu podjetja, z dejavniki, ki vplivajo na prenos lastništva podjetja in s planiranjem nasledstva v lastništvu podjetja. Ugotovila sem, katere stopnje postopka zaposlovanja in izbire naslednikov je treba upoštevati za dosego uspešnega prenosa lastništva podjetja. Tretje poglavje je namenjeno opisu načinov spremembe lastniške strukture pri družbi z omejeno odgovornostjo. S pomočjo analize sem ugotovila, da lahko lastniško strukturo spremenimo preko brezplačnega prenosa poslovnega deleža, preko prodaje poslovnega deleža in preko statusnopravnega preoblikovanja družbe. V četrtem poglavju sem predstavila vpliv pravočasne in najugodnejše izbire načina spremembe lastniške strukture družbe na nadaljnji obstoj in delovanje podjetja pri naslednji generaciji. V zadnjem, petem in sklepnem poglavju sem povzela ključne ugotovitve in zaključila s predlogi izboljšav na področju spremembe lastniške strukture družbe.
Keywords: Sprememba lastniške strukture v družbi z omejeno odgovornostjo, nasledstvo in planiranje nasledstva v lastništvu podjetja, statusnopravno preoblikovanje družbe z omejeno odgovornostjo.
Published: 27.10.2017; Views: 560; Downloads: 88
.pdf Full text (287,16 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica