Abstract: V magistrskem delu je predstavljen računalniški pristop k modeliranju procesa prisilnega ohlajanja retorte in določitve nastalih napetosti. Ohlajanje retorte smo modelirali s pomočjo računalniške dinamike tekočin, trdnostno analizo pa s pomočjo računalniške mehanike trdnin. Cilj dela je bil izvesti skopljeno numerično simulacijo interakcije tekočine in trdnine. Spoznali smo, da zaradi neenakomernega ohlajanja retorte nastanejo notranje napetosti, ki na mestih, kjer je temperaturna razlika največja povzročajo plastično deformacijo retorte.Keywords: računalniška dinamika tekočin, numerična mehanika trdnin, skopljena RDT-MKE simulacija, ANSYSPublished in DKUM: 06.06.2018; Views: 1481; Downloads: 110 Full text (5,85 MB)
Abstract: V diplomskem delu je opisan potek konstruiranja grelnega kanala za gretje voznikovega območja na avtobusu. Model grelnega kanala je izdelan v programskem paketu CREO Parametric. Opisana je tudi simulacija toka zraka po grelnem kanalu, ter primerjava učinkovitosti obstoječega grelnega kanala z modificiranim grelnim kanalom. Simulacija pretoka zraka po grelnem kanalu je izvedena v programskem paketu ANSYS.Keywords: avtobus, konstruiranje, površinsko modeliranje, CREO, ANSYSPublished in DKUM: 27.10.2015; Views: 1244; Downloads: 149 Full text (2,15 MB)