1.
Pospeševanje prodaje s pomočjo družbenih omrežijAlina Kajba, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Diplomsko delo preučuje vpliv družbenih omrežij na pospeševanje prodaje, s poudarkom na vlogi kakovostne vsebine, aktivnega sodelovanja z uporabniki ter promocijskih strategij. Analizirani so teoretični vidiki uporabe družbenih omrežij v marketinške namene in empirične raziskave, ki vključujejo intervjuje z dvema podjetjema: Your Soul Time in Deklica.si. Rezultati raziskave potrjujejo, da kakovostna vsebina pozitivno vpliva na angažiranost uporabnikov, kar posledično vpliva na prodajo. Aktivno sodelovanje z uporabniki pripomore k večjemu zaupanju in lojalnosti, medtem ko promocijske kampanje izkazujejo mešane učinke, odvisne od specifičnih strategij. Delo poudarja pomen strateškega pristopa pri uporabi družbenih omrežij in nakazuje potrebo po prilagoditvi strategij glede na ciljno publiko in vrsto promocij.
Keywords: družbena omrežja, pospeševanje prodaje, ciljna publika, vplivneži, plačljiva oglaševalska orodja
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 120; Downloads: 14
Full text (1,29 MB)