| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OPTIMIRANJE DELOVNEGA PROSTORA V PODJETJU MIZARSTVO SELAN S.P.
Alenka Robnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Poklic mizarja je raznolik in zanimiv ter povezan s številnimi škodljivostmi, ki se pojavljajo pri delu. Ureditev mizarske delavnice tako, da je zakonsko ustrezna in urejena v skladu s potrebami in željami mizarja, je pravi podvig. Namen naloge je izboljšava delovnih pogojev in procesov v podjetju Mizarstvo Selan, s. p. Z našim teoretičnim znanjem o ergonomiji in mizarjevimi izkušnjami pri delu v mizarski delavnici smo uvedli nekatere izboljšave delovnih pogojev za zaposlene. Problem, ki smo ga obravnavali v diplomski nalogi, predstavljajo neprimerna ureditev mizarske delavnice in slabi delovni pogoji, ki podaljšujejo delovne procese in izdelavne čase izdelkov. Področje dela je usmerjeno na zbiranje podatkov o obstoječem stanju in na analiziranje le-tega. Raziskovanje je osredotočeno na analizo delovnega procesa s procesnimi kartami, pripadajočimi hodogrami in simogramom človeka in stroja. Z raziskavo smo ugotovili, da pomanjkanje prostora in neprimerna urejenost delavnice močno vplivata na čas izdelave izdelkov in učinkovitost mizarja. Predstavili smo tudi omejitve izvedbe izboljšave delavnice. Cilj diplomske naloge je bil določitev takega stanja in urejenosti delavnice, da pripomoremo k optimalni izvedbi dela. Ko smo cilj dosegli, smo dobili način izvedbe dela, ki je najbolj učinkovit in najmanj škodljiv za zaposlene. Rezultati naloge so: predlog ureditve nove delavnice, skrajšanje izdelavnih časov, omogočeno nemoteno gibanje po delavnici in doseženi optimalni pogoji dela. Z uvedenimi ukrepi smo zmanjšali tudi tveganje nesreč na delovnem mestu, do katerih pride zaradi pomanjkanja prostora in drugih dejavnikov.
Keywords: - ergonomija - mizarstvo - optimalni delovni pogoji - izboljšava procesa - delovni prostor
Published: 30.11.2010; Views: 2470; Downloads: 435
.pdf Full text (4,77 MB)

2.
IZBOLJŠANJE PROCESA UVAJANJE NOVEGA IZDELKA
Alenka Robnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pri uvajanju novega izdelka na trg je potrebno paziti, da so v kar največji meri upoštevani vsi koraki. Z upoštevanjem zadovoljstva uporabnikov, analizo konkurenčnih prednosti in celovitega pojmovanja kakovosti je verjetnost za uspeh na trgu zagotovo večja. Ne smemo pozabiti tudi na dan potem. Iz tega vidika je poznavanje načinov za ohranitev kupca posebnega pomena. Po tako opravljenih osnovnih korakih, lahko nadalje razvijamo procese uvedbe izdelka s pomočjo določitve ključnih dejavnikov o izdelku samem in določitve dodatnih komponent, katere je potrebno podrobno preveriti. Te se navezujejo predvsem na izbiro dobavitelja, kakovost, časovne okvirje, finančne zmogljivosti ter realna pričakovanja. Hkrati moramo odločitve spremljati, analizirati ter po potrebi korigirati. Na primeru uvedbe novega izdelka dokupnega programa Gorenje smo praktično prikazali kako se podjetje poslužuje posameznih faz v procesu in ugotovili, da se praksa in teorija v resnici dopolnjujeta. Glede na izdelek, tržno moč podjetja in časovne okvirje, se posamezne teoretične faze uvedbe izdelka prilagajajo situaciji. Določeni koraki se lahko opustijo in določeni prilagodijo. Hkrati pa je na primeru jasno razvidno, da se vselej zasleduje cilj uvesti izdelek v kakovosti in na način, da se zadovoljijo pričakovanja tako končnih uporabnikov kot deležnikov v podjetju. In Gorenje je pri uvajanju izdelkov malih gospodinjskih aparatov uspešno.
Keywords: tržna raziskava, zadovoljstvo uporabnika, celovita kakovost, konkurenčna prednost, mali gospodinjski aparati
Published: 14.10.2013; Views: 794; Downloads: 83
.pdf Full text (1,01 MB)

3.
KAKOVOST ŽIVLJENJA SLADKORNEGA BOLNIKA NA DELOVNEM MESTU
Alenka Robnik, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi predstavljamo vedno aktualno tematiko sladkorne bolezni. Število obolelih za sladkorno boleznijo v svetu in prav tako v Sloveniji iz leta v leto narašča in posledično s tem tudi število pacientov v diabetoloških ambulantah. Razširiti želimo znanje o sladkorni bolezni in razložiti, da lahko zanjo zboli vsak. Veliko je dejavnikov, ki hitreje privedejo do bolezni (nezdrav življenjski slog, premalo gibanja ali bolezen v družini), včasih pa ni očitnega vzroka zanjo. Vedno več je pacientov, ki so ob diagnozi sladkorne bolezni tipa 2 mlajši od 30 let. V prvem delu naloge predstavimo teoretična izhodišča za našo raziskavo. Opredelimo področje sladkorne bolezni na delovnem mestu, dejavnike, ki so povezani s kakovostjo življenja na delovnem mestu, in kakovost življenja sladkornih bolnikov na delovnem mestu. V drugem delu predstavimo rezultate izvedene raziskave in podamo ključne ugotovitve. Raziskava je potekala v diabetološki ambulanti v Splošni bolnišnici Jesenice, predhodno pa smo zanjo pridobili dovoljenje in soglasje Komisije za medicinsko etiko Splošne bolnišnice Jesenice. Osredotočili smo se na sladkorne bolnike, ki so zboleli za sladkorno boleznijo v času, ko so bili še delovno aktivni. Bolj podrobno smo raziskali kakovost življenja sladkornega bolnika na delovnem mestu. V okviru naloge izvedemo več multivariatnih analiz za testiranje hipotez. Na podlagi statističnih testov nato potrdimo ali ovržemo postavljene hipoteze in predpostavke ter podamo zaključne ugotovitve glede stanja kakovosti življenja sladkornih bolnikov na gornjem Gorenjskem.
Keywords: -sladkorna bolezen, -delovno mesto, -kakovost življenja, -raziskava, -diabetološka ambulanta.
Published: 03.07.2014; Views: 1308; Downloads: 191
.pdf Full text (4,34 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica