| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KONVERGENCA LOKALNIH MEDIJEV. PRIMER MEDIJSKEGA PODJETJA NOVICE D.O.O. IN CELJSKEGA UREDNIŠTVA ČZP VEČER D.D.
Alen Obrez, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Teoretični del diplomskega dela govori o konvergenci in medijih. Izraz konvergenca pomeni združevanje oziroma stapljanje. Kadar govorimo o medijski konvergenci, ugotovimo, da se mediji konvergirajo na več različnih nivojih: prevzemajo nove oblike (formate), kot na primer spletno poročanje in spletni video, ki ju pri svojem delu s pridom uporabljajo tudi novinarji. Prav tako medijske hiše uvajajo nove medije, predvsem spletne, uredniki pa vse medije (radio, tisk, splet) urejajo. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v dve lokalni slovenski medijski hiši oziroma uredništvi, in sicer Novice d.o.o. in celjsko uredništvo ČZP Večer d.d., da se ugotovi, kako konvergenca vpliva nanju, njune vsebine in zaposlene.
Keywords: medij, konvergenca, splet, formati
Published: 22.03.2021; Views: 86; Downloads: 7
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
Alen Obrez, 2015, master's thesis

Abstract: Teoretični del magistrskega dela govori o komunikaciji, svetovnem spletu kot produktu tehnološkega razvoja in pojavu spletnega komuniciranja. Slednja se dandanes uporablja na številnih področjih, močan vpliva pa ima tudi na trženje in odnose z javnostmi. Spletna komunikacija je na ti dve področji prinesla nova orodja ter tudi nove komunikacijske kanale. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v podjetje Celjski sejem d.d., ki se ukvarja z organizacijo sejmov ter drugih dogodkov. Namen magistrskega dela je bilo ugotavljanje vpliva spletnega komuniciranja na podjetje ter njegove javnosti.
Keywords: splet, komuniciranje, trženje, odnosi z javnostmi
Published: 28.10.2015; Views: 1021; Downloads: 209
.pdf Full text (9,19 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica