| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Proizvodni proces in povpraševanje po pvc stavbnem pohištvu
Alen Auer, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo skozi teoretičen del pojasni postopek proizvodnje stavbnega pohištva ter se osredotoči na dejavnike nakupnega odločanja. V praktičnem delu pa smo s pomočjo primarne raziskave proučili proizvodni proces na obravnavanem podjetju ter pomen kakovosti, cene, nadgradnje izdelkov, konkurence, družbenih dejavnikov in poprodajnih aktivnostih pri kupcih stavbnega pohištva. Dognali smo, da na nakupno odločitev pri nakupu stavnega pohištva pomembno vlogo igrajo popusti, dodatne ugodnosti, ki ob nespremenjeni ceni dvignejo kakovost vgrajenega stavbnega pohištva, ter zaupanje blagovni znamki. Ugotovili smo tudi, da večina kupcev zbere vsaj še eno konkurenčno ponudbo, prav tako pa je kupcem izjemo pomembno, da ima podjetje urejeno servisno službo. Za kakovost končnih izdelkov je pomembno, da je proizvodni proces tehnično dovršen in da je kakovost vgrajenih surovin visoka.
Keywords: Proizvodni proces, PVC stavbno pohištvo, analiza trga, nakupne odločitve, povpraševanje, konkurenca.
Published: 22.10.2020; Views: 142; Downloads: 0

2.
Razvoj prenosne steklenice z možnostjo hlajenja
Alen Auer, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V času globalizacije in vse večjih družbenih razlik, v katerih živimo, si lahko podjetja zagotovijo razvoj in napredek zgolj z vlaganjem v nove, drugačne izdelke. Z vizijo, ustvariti izdelek z še ne videno funkcijo, ki bo uporabnikom izboljšala in olajšala vsakdan, smo se v timu, zbranem pri predmetu Razvoj izdelka, odločili razviti prenosno steklenico, ki nam bo na enostaven a učinkovit način hladila vsebino steklenice. V diplomski nalogi je predstavljen naš lasten doprinos pri poteku razvoja izdelka, dodatno pa so predstavljene vmesne stopnje ter pasti, ki se pojavljajo pri načrtovanju izdelka, ki se začne z golo idejo.
Keywords: Razvoj izdelka, prenosna steklenica, projektni pristop, tehnični koncept izdelka, marketinški koncept izdelka, tritan.
Published: 27.10.2015; Views: 846; Downloads: 40
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica