SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv nadržka pri vstavljanju rokava : diplomsko delo
Aleksandra Kovačič, 2006, undergraduate thesis

Keywords: konstrukcija rokavov, drapiranje, šivanje, nadržek, ocenjevanje šivanja
Published: 26.07.2007; Views: 3105; Downloads: 0

2.
Ekonomika prireje mleka na kmetiji Kovačič
Aleksandra Kovačič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni cilj diplomske naloge je oceniti parametre ekonomske in finančne prireje mleka na kmetiji. V raziskavi bodo zajeti glavni ocenjevani parametri prireje mleka, skupni stroški, vrednost kmetijske proizvodnje, koeficient ekonomičnosti, lastna cena mleka in finančni rezultat. Proučevana kmetija spada med večje kmetije v Sloveniji, saj celotna kmetija obsega 80 ha površin in vzreja 230 glav govedi. Razvili bomo pripadajoče tehnološko – ekonomske simulacijske pod-modele pridelave kmetijskih pridelkov in prireje mleka, kateri bodo temeljili na metodologiji kalkulacij skupnih stroškov. Pri izračunu rentabilnosti bomo upoštevali vse outpute in inpute (delovne ure, amortizacijo, stroške pridelave krme, veterinarske posege ...) na kmetijskem gospodarstvu. Ker je bil v letu 2009 zgrajen popolnoma novi objekt za prosto rejo krav molznic z robotskim molziščem, se bo z ustrezno metodologijo (t. i. CBA analiza) analiziral in ocenil kapitalski vložek v investicijo ter pripadajoči finančni parametri upravičenosti investicije.
Keywords: prireja mleka, modelne kalkulacije, ekonomska analiza, ocena investicije.
Published: 03.03.2014; Views: 1279; Downloads: 225
.pdf Full text (753,24 KB)

3.
UPORABA DIDAKTIČNIH PRIPOMOČKOV PRI UČENJU SMUČANJA
Aleksandra Kovačič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali učitelji smučanja poznajo didaktične pripomočke, ki se uporabljajo pri učenju smučanja. Zanimalo nas je, ali so učiteljem didaktični pripomočki na voljo in ali jih uporabljajo pri svojem delu. V teoretičnem delu smo poleg didaktičnih pripomočkov obravnavali tudi gibalni razvoj otrok, didaktične osnove učenja smučanja, igro, vlogo učitelja in zakonodajo. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Vzorec je obsegal 59 učiteljev smučanja, ki smučanje učijo na različnih slovenskih smučiščih. Pri raziskovalnem delu smo uporabili kombinacijo deskriptivne in kavzalno-neeksperimentalne metode pedagoškega raziskovanja. Z raziskavo smo ugotovili, da so učiteljem smučanja didaktični pripomočki na voljo, njihova uporaba se jim zdi smiselna in jih uporabljajo pri učenju smučanja. Učitelji smučanja sicer ne dobijo dovolj teoretičnih in praktičnih znanj o uporabi didaktičnih pripomočkov na kadrovskih tečajih, njihove uporabe se naučijo med aktivnim poučevanjem smučanja. Didaktične pripomočke učitelji smučanja uporabljajo tudi za postavljanje poligonov. Zakonodajo, ki ureja področje postavljanja poligonov in uporabe didaktičnih pripomočkov, pozna le dobra polovica anketiranih učiteljev smučanja. Zakonske omejitve o uporabi didaktičnih pripomočkov in postavljanju poligonov pa učiteljev ne ovirajo in omejujejo pri njihovem delu.
Keywords: otrok, učenje smučanja, igra, didaktični pripomočki, smučarski poligon
Published: 12.08.2016; Views: 806; Downloads: 93
.pdf Full text (3,00 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica