| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TERMAH PTUJ
Aleksander Kokol, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes še ne zagotavlja poslovnega uspeha le sprejemanje pravilnih odločitev o politiki izdelka, cenovni politiki in politiki prodajnih poti. Marketinško komuniciranje je za podjetja postalo nujnost in obsega vsa marketinška orodja, s katerimi podjetja obveščajo in prepričujejo odjemalce, trgovine, druge organizacije, lastno osebje in ostale zainteresirane deležnike na ciljnem trgu o svojih izdelkih in dejavnostih ter s tem olajšujejo neposredno menjavo dobrin. Za učinkovito prepričevanje mora podjetje zbrati potrebne informacije. Zato sta zbiranje in uporaba marketinških podatkov odločilna za uspešno marketinško komuniciranje. V turizmu kot tudi drugje se uporablja splet različnih orodij komuniciranja, a mi smo se osredotočil predvsem na pospeševanje prodaje. Namen pospeševanja prodaje je stimulirati tako odjemalce kakor tudi trgovinske organizacije k nakupu in s tem povečanju prodaje ter dobička. Prav tako k pospeševanju prodaje spada tudi stimuliranje lastnega prodajnega osebja. Pospeševanje prodaje se večinoma uporablja s kombinacijo drugih orodij marketinškega komuniciranja, vendar se dandanes največ denarnih sredstev porabi prav za pospeševanje prodaje. Omogoča kratkoročno povišanje prodaje in zato se uporabljajo različna orodja, ki morajo biti predtem skrbno načrtovana. V drugem delu smo predstavili Terme Ptuj in njihovo ponudbo, cilje, poslanstvo in vizijo ter analizirali orodja pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo. Navedli smo tudi predloge, ki bi lahko vplivali na izboljšanje poslovanja oziroma na večjo prodajo.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, namen pospeševanja prodaje, orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, neposredna oblika komuniciranja
Published: 18.07.2011; Views: 1428; Downloads: 151
.pdf Full text (695,83 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica