| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJE OGLASNEGA PROSTORA NA PRIMERU PLANETOV TUŠ
Alej Kop, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja in ostale organizacije oglašujejo z namenom, da bi svoje ciljne skupine informirali o izdelkih in storitvah, jih nanje spominjali, predvsem pa prepričali v nakup in zvestobo. Medijem omogoča oglaševanje pomemben vir sredstev, porabnikom pa bolj kakovosten izbor med izdelki posameznih ponudnikov. Oglaševalski sistem v večini primerov sestavljajo trije udeleženci; naročnik pri oglaševalski agenciji naroči izvedbo oglaševalske akcije, le ta jo zasnuje in izvede, oglaševalsko sporočilo pa doseže ciljno občinstvo s pomočjo medijev. Na trgu obstaja veliko število medijev in vsi si želijo izboriti čim večji del oglaševalskega kolača. Kinematografi spadajo v skupino sekundarnih medijev, ki težko konkurirajo veliko bolj priljubljenim primarnim medijem. Seveda pa imajo tudi svoje kvalitete. Poglavitne prednosti oglaševanja v kinematografih so močna zaznavnost sporočila, ujetost občinstva v sproščenem in izoliranem okolju, odlični vizualni in avdio učinki, stroškovna učinkovitost in multimedialnost oglaševanja. Glavna naloga tržnika je, da s svojim znanjem, izkušnjami in dobro ponudbo mediju priskrbi čim večji delež proračuna, ki ga podjetja namenjajo za oglaševanje. Ponudba oglasnega prostora v zabaviščnem delu Kinematografov Planet Tuš je zelo pestra. Obstaja pa še nekaj dodatnih možnosti, s katerimi bi jo lahko tudi dopolnili.
Keywords: Oglaševanje, trženje oglasnega prostora, oglasno sporočilo, marketinško komuniciranje, mediji, kinematografi.
Published: 27.08.2010; Views: 1636; Downloads: 328
.pdf Full text (2,86 MB)

2.
Športni vrtec
Alej Kop, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Športni vrtec smo na podlagi deskriptivnega pristopa najprej predstavili izjemen pomen, ki ga imata gibanje in šport za zdravje ter celostni razvoj otrok. Opisali smo, kakšno je stanje na tem področju danes in kako so vzgojitelji usposobljeni za izvajanje športnih dejavnosti. Osredotočili smo se na možne organizacijske oblike dela pri športni vzgoji ter na dva najpomembnejša športna programa, ki sta predšolskim otrokom na voljo na državni ravni. Raziskali smo tudi pomen medpodročnega povezovanja športnih in ostalih vsebin ter Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligentnosti. Namen diplomske naloge je bil preučiti koncept delovanja športnega vrtca, predstaviti idejo, program ter način dela in ugotoviti, kakšni so zakonski predpisi za njegovo ustanovitev in ali je to uresničljiva ter tudi dobra poslovna priložnost. Ugotovili smo, da določa izvajanje zasebnega vrtca množica zahtevnih predpisov ter določil, zato je vsaj za začetek lažji in smotrnejši način ustanovitev organiziranega varstva v obliki zavoda. Glede na to, da so kapacitete slovenskih vrtcev zasedene, da so trenutno v Sloveniji le trije vrtci s specifičnim poudarkom na gibalnih/športnih vsebinah in da se v današnjem času hitrega tempa ter vse bolj razširjenega sedečega načina življenja vedno bolj poudarja pomen gibanja in športnega udejstvovanja, bi bila ustanovitev novega športnega vrtca zagotovo uspešna in zanimiva popestritev ponudbe vzgojno-varstvenih zavodov v Sloveniji.
Keywords: gibanje, gibalni razvoj otrok, celostni razvoj otrok, gibalne sposobnosti, zdravje otrok, gibalne/športne dejavnosti, zasebni vrtec, športni vrtec.
Published: 13.11.2015; Views: 1343; Downloads: 201
.pdf Full text (750,07 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica