| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KAKOVOST KOT KLJUČ DO UČINKOVITEGA IN USPEŠNEGA PODJETJA
Aleš Lupše, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo problematiko zagotavljanja kakovosti v poslovnem procesu. V teoretičnem delu predstavljamo model celovitega obvladovanja kakovosti – TQM in model poslovne odličnosti EFQM. Predstavimo tudi področje odnosov s kupci – CMR. Teorija je nujno potrebna za razumevanje kakovosti in odločitev podjetja, katera orodja in tehnike bo izbralo za svojo čim boljšo učinkovitost ter uspešnost na trgu. V drugem, empiričnem delu smo z raziskavo, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika v srednje velikem podjetju, ugotavljali, kako naši kupci opredeljujejo kakovost, in ugotavljali tudi njihovo zadovoljstvo. Z anketo smo želeli pripomoči k oblikovanju izhodišč podjetja za naslednje leto.
Keywords: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti – TQM, model poslovne odličnosti EFQM, odnosi s kupci, zadovoljstvo
Published: 08.11.2013; Views: 999; Downloads: 134
.pdf Full text (320,01 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica