| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uveljavljanje blagovne znamke letal podjetja Pipistrel d. o. o.
Aleš Korošec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja, ki proizvajajo različne vrste letal, se pri uveljavljanju blagovne znamke na trgu soočajo z različnimi izzivi ter notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki pomembno vplivajo na njihovo uspešnost. V nalogi je definirana blagovna znamka letal podjetja Pipistrel d. o. o. in prikaz problemov, ki se pojavljajo pri prodaji njihovih produktov na domačem in tujem trgu. V nalogi je opis poslovnega okolja, marketinga, pravnih podlag in kadrovskih zadev v podjetju, kar predstavlja osnovo za raziskovalni del naloge. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, kakšne so dejanske zaznave zaposlenih v zvezi z vplivom posameznih notranjih in zunanjih dejavnikov na uspešnost uveljavljanja blagovne znamke. Rezultati raziskave so pokazali, da je več pozornosti potrebno posvetiti notranjim dejavnikom, na katere ima predvsem vodstvo podjetja večji vpliv. Pri zunanjih dejavnikih pa morajo pristojni organi države izpolniti sprejete obveze iz veljavnih predpisov. Na podlagi ugotovitev pa smo predstavili možnosti oziroma priložnosti, ki bi utegnile inovativnim podjetjem, kot je Pipistrel d. o. o., omogočiti lažjo pot do uresničitve idej.
Keywords: Blagovna znamka, inovatorstvo, letalstvo, znamčenje, marketing
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 349; Downloads: 50
.pdf Full text (1,16 MB)

2.
Oralni, obsesivni in histerični značaj v povezavi z depresivnostjo in spolnimi stereotipi
Aleš Korošec, 2017, master's thesis

Abstract: Namen pričujoče magistrske naloge je predstaviti značaje, ki temeljijo na psihoanalitični teoriji. Ob tem nas je zanimalo, kako se ti značaji povezujejo s konceptom depresivnosti in ali značaji vplivajo na izraženost depresivnosti. Prav tako smo želeli osvetliti problem spolnih stereotipov pri diagnosticiranju, kar smo storili v teoretičnem delu, v empiričnem pa smo se še posvetili temu, kako se značaji obnašajo v skladu s spolnimi stereotipi. V raziskavi je sodelovalo 202 udeležencev. Večina udeležencev je bilo študentov povprečne starosti 24,63 let. Vzorec je sestavljalo 160 žensk in 42 moških. Za raziskovanje smo uporabili vprašalnik, ki je bil objavljen na spletu, sestavljen iz demografskih vprašanj, krajše verzije Lestvice temeljnih značajev in krajše verzije Beckovega vprašalnika depresivnosti. Prišli smo do šestih za nas relevantnih ugotovitev: (1) oralni značaj statistično pomembno pozitivno korelira z depresivnostjo, (2) pri obsesivnem značaju ni statistično pomembnih razlik med spoloma, (3) pri histeričnem značaju ni statistično pomembnih razlik med spoloma, (4) oralni značaj ima statistično pomemben vpliv na izraženost depresivnosti, (5) obsesivni značaj nima statistično pomembnega vpliva na izraženost depresivnosti, (6) histerični značaj nima statistično pomembnega vpliva na izraženost depresivnosti. Ugotovitve kažejo, da ima oralni značaj pomembno povezavo in vpliv na izraženost depresivnosti, medtem ko to ne velja za obsesivni in histerični značaj, kar je skladno s teoretičnimi koncepti. Obenem se je izkazalo, da spolni stereotipi za obsesivni in histerični značaj nimajo empirične podlage, saj ni bilo statistično pomembnih razlik med spoloma za omenjena značaja.
Keywords: Oralni značaj, obsesivni značaj, histerični značaj, depresivnost, spolne razlike, spolni stereotipi.
Published in DKUM: 08.05.2017; Views: 1032; Downloads: 133
.pdf Full text (839,54 KB)

3.
Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica