| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KOŠARKARSKA ŠOLA
Aleš Fabjan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Predstavitev uspešne zasebne košarkarske šole.
Keywords: Košarka, košarkarska šola, mladi košarkarji, trener
Published: 14.04.2010; Views: 2018; Downloads: 215
.pdf Full text (1,57 MB)

2.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI SERVISNE STORITVE V PODJETJU PROCHROM-COMP D.O.O.
Aleš Fabjan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Namen diplomskega dela je raziskati možnosti izboljšanja kakovosti servisne storitve v podjetju Prochrom-Comp, d. o. o., in na podlagi spoznanj pripraviti iztočnice za potrebne spremembe. V podjetju se poleg prodaje ukvarjajo tudi s servisno storitvijo. Dosedanje delo v podjetju poteka večinoma na bazi programske opreme Microsoft Office, kar pa v današnjih časih in v današnjem delovnem tempu ne zadostuje več. Predstavili bomo prednosti uporabe sistema upravljanja odnosov s strankami, saj v tem vidimo priložnost za konkurenčno prednost na trgu. V podjetju se zaenkrat še niso ukvarjali z možnostjo vpeljave standardov, zato bomo v diplomskem delu predstavili tudi glavne standarde ISO, za katere smatramo, da bi jim koristili v želji po izboljšanju kakovosti storitev. Prikazali bomo osnove za razumevanje, kateri dejavniki vse vplivajo na kakovost storitve ter kako lahko le-te merimo. Ker v podjetju še niso analizirali kakovosti svojih storitev, smo v diplomskem delu prikazali naslednje modele merjenja kakovosti: model vrzeli, model SERVQUAL in model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom. V podjetju se torej srečujejo tudi z uveljavljanjem popravil v garancijskem roku, zato smo predstavili zahteve in določila zakona o varstvu potrošnikov. Prochrom-Comp, d. o. o., nima zapisanih ter določenih poslovnih procesov, zato smo opisali proces servisne storitve, v zaključku pa smo podali predloge sprememb in izboljšav. Skupaj bomo sestavili anketni vprašalnik po sistemu SERVQUAL, ki bo v nadaljevanju omogočal izboljšati določene vrzeli, ki v podjetju sigurno obstajajo.
Keywords: kakovost storitev, izboljšanje kakovosti, merjenje kakovosti, standardi ISO
Published: 14.11.2016; Views: 513; Downloads: 71
.pdf Full text (1,54 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica