| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA SKLADNOSTI ORODIJ ZA UPRAVLJANJE SLUŽBE ZA POMOČ UPORABNIKOM IN OBVLADOVANJE INCIDENTOV S PRIPOROČILI IT OGRODIJ
Aleš Banfić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo sestoji iz pregleda dobrih praks, kjer smo na kratko predstavili COBIT in ITIL. Natančneje smo analizirali proces obvladovanja incidentov in proces pomoči uporabnikom. Na spletu smo identificirali orodja, ki jih lahko podjetja uporabljajo pri upravljanju službe za pomoč uporabnikom. Ta orodja smo na kratko predstavili in tri s pomočjo našega modela preverili, ali ustrezajo kateri dobri praksi. V zaključku smo predstavili rezultate in podali mnenje.
Keywords: IT orodja, služba za pomoč uporabnikom, obvladovanje incidentov, ITIL, COBIT
Published: 13.09.2013; Views: 960; Downloads: 95
.pdf Full text (3,34 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica