| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SODOBNO ORGANIZACIJSKO UČENJE
Albina Balažek, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Namen magistrskega dela je raziskati definicijo organizacijskega učenja ter njegov pomen za bodočo konkurenčnost in uspešnost poslovanja podjetja. Znanje in informacije, s katerimi razpolaga podjetje, lahko odločilno vplivajo na njegov obstoj. Optimizacija in racionalizacija poslovnih procesov sta kot glavni usmeritvi podjetja že preživeta. Danes postaja za podjetje najpomembnejši človeški dejavnik, zato je nujno, da v podjetju vzpostavimo takšno organizacijsko klimo in kulturo, ki bo krepila idejo organizacijskega učenja z odprto komunikacijo, s skupinskim učenjem, z vključevanjem vodstva, ki bo krepila kreativnost in inovativnost vsakega posameznika. Cilj dela je v prvi vrsti spoznati osnovne prvine organizacijskega učenja ter prek različnih modelov preučiti obseg vsebine, namen in njegov pomen. Eden od ciljev naloge je tudi testirati ustreznost pripravljenega vprašalnika o dejavnikih in usmeritvah organizacijskega učenja. Magistrsko delo je v osnovi zgrajeno iz petih poglavij. Uvodnemu delu sledi poglavje v katerem smo se opredelili na razlago in opredelitev organizacijskega učenja. Kot izhodišče razumevanja smo najprej predstavili učenje in pomen organizacije kot take, izpostavili pomen organizacijske kulture in vpliv vloge vrhnjega managementa. Ker učenje poteka na večih ravneh smo zajeli tudi ta spoznanja. Zadnji trend v razvoju organizacijskega učenja je nastajanje strateških učečih povezav in korporacijskih univerz, zato smo predstavili tudi različne modele organizacijskega učenja. V tretjem poglavju smo predstavili organizacijsko znanje, saj podjetje, ki si prizadeva biti inovativno, mora imeti aktiven odnos do ustvarjanja in razvijanja znanja. V četrtem poglavju smo se lotili razlage in opredelitve Učeče se organizacije, ki ima odprt pristop do zunanjega okolja, politike, socialnih in finančnih vprašanj ter takšno politiko ravnanja z ljudmi pri delu, ki obsega predvsem zaupanje v lastne zaposlene, odgovornost in iniciativnost. Zadnje poglavje temelji na raziskavi o organizacijskem učenju, ki je bila izvedena v podjetju X. Na podlagi opravljene raziskave smo analizirali in ocenili dobljene rezultate ter jih tudi ustrezno interpretirali.
Keywords: Ključne besede: izobraževanje, učenje, ravnanje s človeškimi viri, kadrovski management, planiranje človeških virov, metode, učeča se organizacija, kadrovska politika.
Published: 26.11.2010; Views: 3487; Downloads: 0

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica