1.
STRATEGIJA TRŽENJA APLIKACIJE PRISLIKAJ.SI NA MEDNARODNIH TRGIHŽiga Schmidt, 2015, undergraduate thesis
Abstract: V prvem delu so predstavljene značilnosti globalnega trga mobilnih aplikacij, ki je ena najhitreje rastočih panog v svetovnem gospodarstvu. Predstavljeno je podjetje Prislikaj.si, kot mlado podjetje na področju razvoja mobilnih aplikacij in njihova storitev, ki je namenjena dolgoročnemu grajenju odnosov podjetij s svojimi strankami s pomočjo interaktivnih nagradnih iger.
V drugem delu diplomski seminar podrobneje predstavi mobilno aplikacijo Prislikaj.si in poslovni model, ki ga podjetje uporablja za poslovanje na slovenskem trgu. Podrobno je predstavljen poslovni proces podjetja, kritična tveganja in način trženja aplikacije Prislikaj.si.
V zadnjem delu diplomskega seminarja pa je predstavljen proces po katerem mora podjetje začrtati svojo strategijo nastopa na tuje trge. Opisani so različni kriteriji in proces izbire tujega trga ter omejitve, s katerimi se pri tem sooča podjetje Prislikaj.si.
Keywords: mobilna aplikacija, interaktivne nagradne igre, trženje, tveganja, tuji trgi, strategija trženja
Published in DKUM: 25.11.2015; Views: 1234; Downloads: 136
Full text (950,44 KB)