| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
STRATEGIJA TRŽENJA APLIKACIJE PRISLIKAJ.SI NA MEDNARODNIH TRGIH
Žiga Schmidt, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V prvem delu so predstavljene značilnosti globalnega trga mobilnih aplikacij, ki je ena najhitreje rastočih panog v svetovnem gospodarstvu. Predstavljeno je podjetje Prislikaj.si, kot mlado podjetje na področju razvoja mobilnih aplikacij in njihova storitev, ki je namenjena dolgoročnemu grajenju odnosov podjetij s svojimi strankami s pomočjo interaktivnih nagradnih iger. V drugem delu diplomski seminar podrobneje predstavi mobilno aplikacijo Prislikaj.si in poslovni model, ki ga podjetje uporablja za poslovanje na slovenskem trgu. Podrobno je predstavljen poslovni proces podjetja, kritična tveganja in način trženja aplikacije Prislikaj.si. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa je predstavljen proces po katerem mora podjetje začrtati svojo strategijo nastopa na tuje trge. Opisani so različni kriteriji in proces izbire tujega trga ter omejitve, s katerimi se pri tem sooča podjetje Prislikaj.si.
Keywords: mobilna aplikacija, interaktivne nagradne igre, trženje, tveganja, tuji trgi, strategija trženja
Published in DKUM: 25.11.2015; Views: 1234; Downloads: 136
.pdf Full text (950,44 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica