| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv pripojitve računovodskih servisov na zadovoljstvo in zaupanje strank
Žiga Podgrajšek, 2022, master's thesis

Abstract: Danes računovodstvo ne predstavlja samo računovodskega vidika, ampak tudi vidike s področja davčnega ter finančnega svetovanja. Stranke danes potrebujejo mnogo več informacij za uspešno poslovanje na trgu. Računovodstvo se spreminja na tehnološkem nivoju in zelo hitro napreduje. Vse je že avtomatizirano in tudi stranke se morajo temu prilagajati. Počasi prihaja tudi do vzpostavitve umetne inteligence znotraj računovodenja, kar lahko predstavlja problem za poklic računovodje, saj ga bo lahko nadomestil računalnik. Večja podjetja ter samostojni podjetniki od svojega računovodje potrebujejo mnogo več kakor pa samo računovodski vidik; potrebujejo tudi finančno svetovanje, davčno svetovanje ter kako izboljšati svoj položaj na trgu. Za poklic dobrega računovodje je potrebno nenehno izobraževanje ter izboljšanje, saj lahko le tako svojim strankam nudi poslovne storitve, ki jih te tudi zahtevajo. V teoretičnem delu smo na kratko opisali, kaj točno sploh računovodstvo je ter kako se je začelo in kako se razvija. Potem smo na kratko opisali poklic računovodje ter predstavili pomen računovodskih servisov. Opisali smo tudi, kaj točno nudijo računovodski servisi – zunanje izvajanje storitev. V empiričnem delu smo se nato osredotočili na pripojitev dveh večjih računovodskih servisov in kakšen vpliv ima to na zadovoljstvo ter zaupanje strank. Analizirali smo zadovoljstvo in zaupanje strank glede na starost, spol, izobrazbo ter na obliko podjetja – samostojni podjetnik. Analizo smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega se je odzvalo 66 strank. Hipotezi 1 in 2 sta se nanašali na vprašanje, ali starost vpliva na zadovoljstvo ter zaupanje strank pri pripojitvi. Obe hipotezi smo potrdili, saj je starost vplivala na nihanja med zaupanjem in zadovoljstvom strank pri pripojitvi. Hipotezi 3 in 4 so temeljili na stopnji izobrazbi in ali je ta statistično značilno povezana z zadovoljstvom ter zaupanjem strank pri pripojitvi. Obe hipotezi smo zavrnili, saj v analizi ni prihajalo do nobene statistično značilne povezanosti. V hipotezah 5 in 6 smo analizirali, ali med spoloma prihaja do statistično značilnih razlik glede na zadovoljstvo ter zaupanje strank pri pripojitvi. Obe hipotezi smo ponovno zavrnili. Med moškimi in ženskami ni prihajalo do statistično značilnih razlik pri zadovoljstvu tako kot tudi pri zaupanju ne. Zadnja hipoteza je temeljila na visoki stopnji zadovoljstva pri strankah, ki so samostojni podjetniki. Samostojni podjetniki imajo visoko stopnjo zadovoljstva pri pripojitvi računovodskih servisov, saj je bila povprečna vrednost zadovoljstva kar 3,70, kar predstavlja dobro zadovoljstvo novega računovodskega servisa.
Keywords: računovodstvo, računovodski servis, pripojitev računovodskih servisov, zadovoljstvo, zaupanje.
Published in DKUM: 11.04.2022; Views: 585; Downloads: 85
.pdf Full text (1,76 MB)

2.
Nasledstvo in konflikti v družinskem podjetju
Žiga Podgrajšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo opredelili družinsko podjetje, predstavili nasledstvo in konflikte v družinskih podjetjih ter proučili primer družinskega podjetja z anketnim vprašalnikom. V družinskih podjetjih se pogosto pojavijo konflikti, saj gre za kompleksen sistem družinskih članov. Proučili smo, kaj so družinska podjetja in kaj jih loči od nedružinskih, do kakšnih konfliktov prihaja v njih ter kako potekata načrtovanje in prenos nasledstev v teh podjetjih. Cilji diplomskega projekta so tako teoretični kot empirični. V teoretičnem delu smo opisali vse ključne značilnosti družinskih podjetij ter nasledstvo in konflikte. V empiričnem delu pa smo natančno proučili družinsko podjetje »Z«, kjer smo z anketnim vprašalnikom dobili odgovore na zastavljena vprašanja o konfliktih in nasledstvu. Dobljeni rezultati so bili pričakovani, saj je družinsko podjetje »Z« še v prvi generaciji, kjer je ustanovitelj tudi lastnik in ima dva sinova, ki sta oba zaposlena v družinskem podjetju. Pričakovali smo, da so konflikti v družinskem podjetju kar pogosti, kar smo na koncu tudi potrdili.
Keywords: družinska podjetja, nasledstvo, konflikti, prenos.
Published in DKUM: 25.07.2019; Views: 1443; Downloads: 187
.pdf Full text (1,11 MB)

3.
Uporaba storitev Google Cloud pri gradnji kognitivnih spletnih aplikacij
Žiga Podgrajšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V sklopu diplomske naloge smo raziskali področje oblačnih storitev platforme Google Cloud Platform oziroma natančneje področje kognitivnih storitev. Še posebej smo se osredotočili na področje jezikovne analize in pogovornih agentov. Z uporabo Google Cloud Platform in Dialogflow smo razvili lastnega pogovornega agenta za izmišljeno podjetje DiplomMobil, ki služi kot agent za pomoč uporabnikom in sprejemanje njihovih zahtevkov ter kasnejše shranjevanje v oblak.
Keywords: Google, Google Cloud Platform, računalništvo v oblaku, kognitivne storitve, spletne storitve, pogovorni agenti
Published in DKUM: 30.01.2019; Views: 4391; Downloads: 149
.pdf Full text (2,30 MB)

Search done in 3.88 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica