| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Proces uvedbe digitalnega marketinga na primeru podjetja: 9 round kickbox fitness kuwait
Žiga Plavčak, 2020, master's thesis

Abstract: Tehnološki razvoj v zadnjih letih je poskrbel, da se podjetja oz. trgovci soočajo z novimi priložnostmi in izzivi, povzročil vidnejše spremembe v okolju in s tem posledično vplival tudi na načine poslovanja ter promocijo. Nove spletne komunikacijske tehnologije so prestruktu-rirale glavne gospodarske sektorje, vključno s trženjem. Lahko bi rekli, da je trženje ustvarilo popolnoma novo nišo poslovanja, imenovano digitalni marketing. Gre za način oglaševanja na spletu, pri katerem se za trženje blaga oz. storitev vključuje uporaba virtualnih prostorov, s tem pa podjetjem omogoča stroškovno učinkovitost in prilagodljivost. Glavno prednost predstavja hitrejša interakcija s strankami, vendar pa se posledično povečuje konkurenčnost med podjetji v smislu pridobivanja pozornosti strank. Kljub temu učinkovita marketinška metoda vključuje tudi nekatere slabosti, kot je pomanjkanje osebnega stika, zasebnosti, posredno pa tudi varnosti. Magistrsko delo v prvem delu obravnava opredelitev digitalnega marketinga, njegovo zgodovinsko ozadje, predstavlja ključne razlike med tradicionalnim trženjem in digitalnim marketingom ter pojasnjuje prednosti in slabosti, ki jih vključuje spletno oglaševanje. V osrednjem delu se proučujejo vse obstoječe vrste digitalnega marketinga, podrobno je opisana tudi uvedba digitalnega marketinga skozi SOSTAC® metodo. V zaključku magis-trskega dela je predstavljeno izbrano podjetje vključno z že obstoječimi vrstami digitalnega marketinga ter praktične rešitve procesa uvedbe določenih vrst digitalnega marketinga, ki so izbrane na podlagi primernosti v povezavi z izbranim podjetjem.
Keywords: Digitalni marketing, uvajanje digitalnega marketinga, digitalni mediji, vrste digitalnega marketinga, načrtovanje digitalnega marketinga.
Published: 18.08.2020; Views: 193; Downloads: 58
.pdf Full text (21,97 MB)

2.
Varstvo osebnih podatkov v podjetju
Jaka Premzel, Urban Kralj, Žiga Plavčak, Nejc Fir, 2019, dictionary, encyclopaedia, lexicon, manual, atlas, map

Abstract: Človekova zasebnost je nedotakljiva (35. člen Ustave RS). Osebni podatki so del zasebnosti posameznika, zato je tudi njim zagotovljeno najvišje pravno varstvo. Razvoj sodobnih tehnologij in nenehno kopičenje podatkov pomeni resno grožnjo varstvu osebnih podatkov, saj se da do njih relativno enostavno dostopati in jih uporabljati za različne, velikokrat škodljive namene. Zakonodajalec Evropske unije je zato sprejel novo uredbo na področju varstva osebnih podatkov, ki je v veljavi od 28. 5. 2018. Njen namen je povečati varstvo osebnih podatkov v digitalni družbi. Določbe uredbe zavezujejo tudi slovenske gospodarske družbe in podjetnike, ki morajo izvajati politiko zasebnosti, usklajeno z novimi pravili.
Keywords: politika zasebnosti, GDPR, osebni podatek, varstvo osebnih podatkov, podjetja
Published: 13.12.2019; Views: 515; Downloads: 89
URL Link to file

3.
ANALIZA SPLETNEGA NAKUPOVANJA NA PRIMERU SHOOSTER.HR IN SUPERGE.SI
Žiga Plavčak, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Hiter razvoj tehnologij je poskrbel, da se je poslovanje podjetij v zadnjih 15-ih letih preneslo še na virtualno raven in s tem dobilo kar nekaj novih možnosti in priložnosti, posledično pa tudi kakšno slabost. Prehod je tako podjetjem omogočil hitrejše, širše in enostavnejše poslovanje v različnih oblikah. Ena izmed oblik, ki jo danes ponuja že skoraj vsako podjetje je spletna trgovina oz. spletno nakupovanje. Gre za način komunikacije, ki omogoča učinkovitejšo interakcijo med ponudnikom in potrošnikom. Ta potencialnim kupcem nudi razne prednosti v primerjavi z fizičnim nakupovanjem, zato se danes vse več ljudi odloča za nakup kar z nekaj preprostimi kliki iz domačega udobja. Diplomski projekt obravnava značilnosti elektronskega poslovanja, uporabnost ter njihove prednosti in slabosti. V drugem delu se osredotoča na spletno trgovino in podrobneje o samem procesu spletnega nakupovanja. Zajema tudi primerjavo prednosti, ponudbe, uporabnosti in proces spletnega nakupa dveh konkurenčnih spletnih trgovin.
Keywords: Elektronsko poslovanje, spletna trgovina, proces spletnega nakupovanja, internet.
Published: 22.05.2017; Views: 831; Downloads: 125
.pdf Full text (1,13 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica