| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Medpredmetno povezovanje pouka tehnike in tehnologije : magistrsko delo
Žiga Kamenik, 2025, master's thesis

Abstract: Medpredmetno povezovanje je ena od sodobnih metod poučevanja, katerih cilj je učenčeva izgradnja lastnega znanja in priprava na zmožnost življenja v realnem okolju. Učitelji se sicer pogosto medpredmetno povezujemo, vendar so povezave velikokrat preveč neoprijemljive in zgolj besedne. Poleg tega izpeljane medpredmetno povezane aktivnosti redko analiziramo in ovrednotimo. Tehnika in tehnologija kot praktično zastavljen predmet omogoča mnogo medpredmetnih povezav na različnih ravneh. Magistrsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem, teoretičnem delu so predstavljene sodobne metode poučevanja. Izpostavljene so lastnosti, značilnosti in pogoji za medpredmetno povezovanje ter predstavljene ravni medpredmetnega povezovanja. Posebej je izpostavljeno medpredmetno povezovanje tehnike in tehnologije. V drugem delu magistrskega dela so opredeljeni in pojasnjeni trije kriteriji evalviranja medpredmetnega povezovanja. V zadnjem, praktičnem delu so predstavljeni štirje primeri medpredmetnega povezovanja tehnike in tehnologije. Evalvirani so s kriteriji, postavljenimi v drugem poglavju. Ugotovitve iz evalvacije so, da učenci pri medpredmetno povezanih učnih aktivnostih dosegajo višje taksonomske ravni znanja in da je izraba učnega procesa bolj ekonomična. Tehniko in tehnologijo je mogoče povezati s predmeti vseh področij na vseh treh ravneh. Magistrsko delo naj bo spodbuda učiteljem za izvajanje medpredmetno povezanih učnih aktivnosti in orodje za njihovo analizo.
Keywords: analiza, medpredmetno povezovanje, tehnika in tehnologija, vrednotenje
Published in DKUM: 25.02.2025; Views: 0; Downloads: 9
.pdf Full text (5,43 MB)

2.
Metodologija primerjave vpenjanja orodij pri visokohitrostni in konvencionalni obdelavi
Žiga Kamenik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Optimalna izbira delovnih sredstev, je bistvena za konkurenčnost. Orodje, stroj, ter povezovalni člen med njima – vpenjalni mehanizem, skupaj sestavlja celoto, ki je v kombinaciji z znanjem potreba, za izdelavo izdelka. Pomembno je, da so stroj, orodje, ter vpenjalna priprava kompatibilni. V diplomski nalogi je za postopka konvencionalnega, ter visokohitrostnega frezanja izdelana metodologija primerjave vpenjanja orodij pri visokohitrostni in konvencionalni obdelavi, z upoštevanjem katere dosežemo, da so stroj, orodje, ter vpenjalna priprava kompatibilni. Opisana sta konvencionalni in visokohitrostni postopek frezanja, ter prednosti in slabosti le teh. Z uporabo razpoložljivih podatkov je izdelana primerjava med različnimi načini vpenjanja orodij pri konvencionalnem in visokohitrostnem postopku frezanja. Navedene in analizirane so prednosti in slabosti posameznih načinov vpenjanja.
Keywords: visokohitrostna obdelava, konvencionalna obdelava, frezanje, vpenjanje orodij, metodologija, primerjava
Published in DKUM: 27.10.2015; Views: 1432; Downloads: 226
.pdf Full text (1,74 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica