| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Koncipiranje in snovanje varilne naprave za okroglo zunanje varjenje
Žan Maze, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje zasnovo in izdelavo varilne naprave za okroglo zunanje varjenje. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V uvodu je opisan problem teme ter zahteve podjetja, ki jih mora stroj izpolnjevati. V nadaljevanju se izbere najprimernejši koncept za izvedbo stroja. V jedru je prikazano določevanje pomembnejših sestavnih elementov na podlagi analitičnih preračunov ter njihovo dimenzioniranje, ki mu sledi kratek opis. V zaključku diplomskega dela je prikazana priprava delov za montažo, tako da so izpolnjeni pogoji iz zahtevnika.
Keywords: Varilna naprava, koncipiranje, modeliranje, montaža, varjenje
Published: 25.10.2019; Views: 252; Downloads: 46
.pdf Full text (2,91 MB)

2.
UPORABA E-IZOBRAŽEVALNIH TEHNOLOGIJ SPLETA 2.0 NA RAZREDNI STOPNJI
Tina Maze, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomskega dela je uporaba e-izobraževalnih tehnologij spleta 2.0 na razredni stopnji. Diplomsko delo vsebuje teoretični pregled e-izobraževalnih tehnologij ter raziskovalni del o uporabi e-orodij na razredni stopnji. V prvem poglavju sem opisala razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v izobraževanju in e-izobraževanju. Z uporabo IKT v procesih učenja in poučevanja sem ugotovila, da se postopoma oblikuje nova sodobna paradigma učenja »konektivizem«, ki sem ga še posebej opisala. V naslednjem poglavju sodelovalnih tehnologij spleta 2.0 v izobraževanju sem predstavila značilnosti posameznih aplikacij spleta 2.0 in možnosti njihove uporabe v izobraževanju. Zanimalo me je, ali lahko z uporabo e-orodij podpremo teorijo samodoločanja (SDT), ki za uspešnost predpostavlja zadovoljevanje treh temeljnih potreb: kompetentnost, avtonomijo in povezanost. Ugotovila sem, da ima uporaba e-orodij potencial, da prispeva k zadovoljevanju vseh treh potreb, a se intenziteta, glede na e-orodja, razlikuje. Ker sem se pisanja diplomske naloge lotila na osnovi zelo močne lastne izkušnje, sem zadnje poglavje začela s predstavitvijo lastnega doživljanja uporabe e-tehnologij. Nato sem se poglobila v posebnosti poučevanja in učenja na razredni stopnji ter pregledala nekatere raziskave, ki so proučevale uporabo e-tehnologij pri učencih. V zaključku sem s SWOT-analizo pregledala strokovne in znanstvene članke ter tako opredelila prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju in e-izobraževanju na razredni stopnji.
Keywords: e-izobraževanje, splet 2.0, teorija samodoločanja, razredna stopnja šolanja.
Published: 18.05.2016; Views: 4680; Downloads: 944
.pdf Full text (754,71 KB)

3.
Vloga medicinske sestre pri pacientih s kroničnimi obolenji
2015, proceedings of peer-reviewed scientific conference contributions (domestic conferences)

Keywords: zdravstvena nega, medicinske sestre, bolniki, kronična obolenja
Published: 30.12.2015; Views: 1100; Downloads: 62
URL Link to full text

4.
Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica