| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako namen in sporočilo vplivata na oblikovanje etiket : diplomsko delo
Štef Klojčnik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V tej diplomski nalogi smo se osredotočili na proces oblikovanja etiket, pri čemer smo združevali teoretična načela z lastnim praktičnim delom. Preučili smo vlogo in pomen etiket v vizualnih komunikacijah ter analiziral primere uspešnih etiket, ki so nas navdihnile pri oblikovanju lastnih. V praktičnem delu smo ustvarjali etikete za različne izdelke. Naloga izpostavlja, kako premišljeno oblikovanje etiket pomaga kupcem vzpostaviti povezavo z blagovno znamko ter razumeti koncept, ki stoji za vizualno podobo izdelka, s čimer se poglablja njihovo dojemanje in identifikacija z znamko.
Keywords: oblikovanje etiket, grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, sporočilo
Published in DKUM: 07.10.2024; Views: 0; Downloads: 11
.pdf Full text (4,52 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica