2.
ODZIVI RAZLIČNIH CILJNIH SKUPIN NA IZBRANE OGLASEŠpela Veler, 2015, undergraduate thesis
Abstract: V današnjem času podjetja brez oglaševanja ne morejo obstati na trgu. Oglaševanje postaja zmeraj agresivnejše in naprednejše ter nas spremlja na vsakem koraku našega življenja. Zaradi ogromne količine oglasov, ki nas obdajajo, mora oglas biti predstavljen tako, da si ga ljudje zapomnijo. Izjemno pomembno je tudi, kako ljudje oglas zaznajo.
V diplomskem projektu smo raziskovali, kako ljudje zaznavajo oglase. Izbrali smo tri različne oglase, ki niso namenjeni zelo širokemu ciljnemu občinstvu. Izkazalo se je, da sta zaznava teh oglasov in posledično vedenje ljudi po videnem oglasu temu primerna.
Večjih razlik med odzivi moških in žensk ter starejših in mlajših ljudi ni bilo. Sklepamo lahko, da bi te najbrž nastale, če bi izbrali oglase, ki so namenjeni predvsem eni izmed naštetih skupin ljudi. Skozi raziskavo smo opazili, da so oglasi, ki smo jih izbrali, zastavljeni tako, da jih ljudje splošno dobro razumejo. Nekoliko večje razlike so se pokazale med starejšimi in mlajšimi, vendar so tudi te zanemarljivo male.
Keywords: oglas, odjemalec, odzivi odjemalcev, zaznavanje oglasa.
Published in DKUM: 28.10.2015; Views: 1128; Downloads: 148
Full text (1,43 MB)