| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Proučevanje potreb potencialnih odjemalcev Zavoda SI OK glede na segmente po metodologiji VALS
Špela Veler, 2018, master's thesis

Abstract: Segmentacija trga postaja zmeraj pomembnejša za zagotovitev uspešnosti podjetja. Heterogeni trg s segmentacijo razdelimo na posamične segmente, ki so si med seboj kar se da različni, znotraj njih pa so odjemalci s čim bolj podobnimi potrebami, željami, stališči itd. Slednje omogoča, da lahko podjetje kar najbolje zadovoljuje potrebe in želje odjemalcev. Zmeraj manj posameznikov se klasificira v vnaprej določeno razredno pripadnost, zato poleg standardnih načinov segmentacije prihaja zmeraj bolj v uporabo tudi t. i. segmentacija življenjskih stilov. Zaradi prilagoditve novim sistemom je nastalo ogromno različnih in zmeraj bolj individualiziranih načinov življenja – življenjskih stilov, katerih potrebe, želje, vrednote itd., se zelo razlikujejo. Ena izmed bolj poznanih metod za segmentacijo življenjskih stilov je metodologija VALS (Values and Lifestyles). Ta omogoča segmentacijo odjemalcev glede na določene psihološke in ključne demografske dejavnike, ki določajo vedenje odjemalcev. Velikokrat se namreč zgodi, da imajo ti znotraj demografskih skupin zelo različne psihografske dejavnike. V magistrski nalogi smo raziskovali razlike med potrebami odjemalcev po storitvah Zavoda SI OK glede na kriterije življenjskih stilov po metodologiji VALS. Zavod se ukvarja z organizacijo in izvajanjem različnih delavnic na področju starševstva, zabave in učenja otrok, pomoči drugim ipd. Ugotovili smo, da pri eni izmed petih raziskovanih življenjskih stilov obstajajo razlike pri potrebah po storitvah Zavoda SI OK, medtem ko pri ostalih štirih obstoja razlik nismo mogli statistično potrditi. Ugotovili smo tudi, da se pri štirih od petih raziskovanih življenjskih stilov pojavljajo razlike pri stališčih do interakcije.
Keywords: segmentacija trga, metodologija VALS (Valuse and Lifestyles), potrebe, odjemalci.
Published in DKUM: 15.10.2018; Views: 1268; Downloads: 159
.pdf Full text (1,02 MB)

2.
ODZIVI RAZLIČNIH CILJNIH SKUPIN NA IZBRANE OGLASE
Špela Veler, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času podjetja brez oglaševanja ne morejo obstati na trgu. Oglaševanje postaja zmeraj agresivnejše in naprednejše ter nas spremlja na vsakem koraku našega življenja. Zaradi ogromne količine oglasov, ki nas obdajajo, mora oglas biti predstavljen tako, da si ga ljudje zapomnijo. Izjemno pomembno je tudi, kako ljudje oglas zaznajo. V diplomskem projektu smo raziskovali, kako ljudje zaznavajo oglase. Izbrali smo tri različne oglase, ki niso namenjeni zelo širokemu ciljnemu občinstvu. Izkazalo se je, da sta zaznava teh oglasov in posledično vedenje ljudi po videnem oglasu temu primerna. Večjih razlik med odzivi moških in žensk ter starejših in mlajših ljudi ni bilo. Sklepamo lahko, da bi te najbrž nastale, če bi izbrali oglase, ki so namenjeni predvsem eni izmed naštetih skupin ljudi. Skozi raziskavo smo opazili, da so oglasi, ki smo jih izbrali, zastavljeni tako, da jih ljudje splošno dobro razumejo. Nekoliko večje razlike so se pokazale med starejšimi in mlajšimi, vendar so tudi te zanemarljivo male.
Keywords: oglas, odjemalec, odzivi odjemalcev, zaznavanje oglasa.
Published in DKUM: 28.10.2015; Views: 1128; Downloads: 148
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica